Lue keskustelun säännöt.
Elätkö enemmän netissä vai livenä?
Kommentit (2)
netissä pörrään iltasin, kun kotityöt on tehty ja lapset nukkumassa. Tosin kohta painun lukemaan uutta cosmoa ja hiuslehteä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja olen hukannut