SOKERIHIIRET HO-HOI!
Unohdin ihan eilen, että lupasin aloittaa tämän ketjun ja kysellä ensimmäisten päivien sokerittoman kuurin meininkiä!!
Mä otin pienen varaslähdön, ja nyt 4.päivä menossa... TUSKAA..
Äsken avasin yhden kaapin ja salmiakkipussi tönötti siinä nenän edessä niin houkuttelevana että tuli ihan sylki suuhun kun teki niiiiiiiiin mieli napata yksi namu...mutta en ottanut!
Huomiseen!
Kommentit (7)
Lähdin tänään asioille ja yhdessä vaiheessa tuli fiilis, että aamiaisesta 6 tuntia, ois saatava jotain pientä ja teki mieli ostaa suklaapatukka. Sain hillittyä itseni ja tulin kotiin, söin sitten kalkkunanrintaa ja salaattia. Makeannälkään tein kiisseliä omakeittämästä mehusta.
Aloitin kans eilen lakon, mu nyt äsken sorruin kahteen dominoon=((
parempi kait olla kokonaan ilman, niin ei ne verensokerit heittele sitten ja tule sitten ahmittua taas... näin mä ajattelin.
Auttaa makeanhimoon. No, ainakin vähän.
Vierailija:
Unohdin ihan eilen, että lupasin aloittaa tämän ketjun ja kysellä ensimmäisten päivien sokerittoman kuurin meininkiä!!Mä otin pienen varaslähdön, ja nyt 4.päivä menossa... TUSKAA..
Äsken avasin yhden kaapin ja salmiakkipussi tönötti siinä nenän edessä niin houkuttelevana että tuli ihan sylki suuhun kun teki niiiiiiiiin mieli napata yksi namu...mutta en ottanut!Huomiseen!
Et jos söiskin vaan salmiakkia ei ois huono vaihtoehto.... iik.
tänään alkoi ja vielä ei oo tehnyt tiukkaa - syön sitä sokeria vasta illalla lasten mentyä nukkumaan...