Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valvoi neljään yöllä.. tuli matkoilta eilen

Vierailija
25.12.2007 |

minusta tuntuu että häntä painaa jokin, ei ole normaalia että ihminen on vielä neljältä aamuyöllä jalkeilla. Mutta jos sitä kysyn niin vastaus on ei mikään vaivaa.

En ole ikinä edes biletysvuosinani valvonut niin kauaa. pitääkö huolestua?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko hän pitkältä matkalta?

Jos olet itse säännöllinen niin tietysti on vaikea ymmärtää jos joku valvoo yökaudet.

Kun veljeni sairastui masennukseen hän valvoi yöt, mutta aina se ei ole oire jostain.

Mutta itsekkin säikähtäisin kyllä jos mies valvoisi niin pitkään.

Vierailija
2/15 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on aina tapana valvoa myöhään, mutta en ymmärrä jos joku valvoo siis noin pitkään eli aamuun saakka.

Pelkään myös että hän on jotenkin masentunut. En usko että se johutuis siitä matkastakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljään.

Me valvotaan miehen kanssa aina aamuun, kun on " omaa aikaa" . Mikäs sen ihanampaa kuin yön pimeinä tunteina surffailla, katella leffoja, pelata pelejä, lueskella jne...?

Vierailija:

minusta tuntuu että häntä painaa jokin, ei ole normaalia että ihminen on vielä neljältä aamuyöllä jalkeilla. Mutta jos sitä kysyn niin vastaus on ei mikään vaivaa.

En ole ikinä edes biletysvuosinani valvonut niin kauaa. pitääkö huolestua?

Vierailija
4/15 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

istua vaikka tietsikalla, lukea lehtiä ja samalla juoda aamukahvia. Pidän järjestyksestä ja säännöllisyydestä.

ap-

Vierailija
5/15 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vois hyvinkin valvoa, vaikka koko yön. Mä myös.

Vierailija
6/15 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parina iltana valvoo myöhempään ja nukkuu aamulla pidempään niin ei sitä kolmantenakaan osaa mennä nukkumaan heti pikku kakkosen jälkeen...

Relaa ihminen hyvä, eiköhän aikuinen ihminen osaa itse päätää milloin nukkuu ja milloin ei!

Vierailija
7/15 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen emme juoneet kumpikaan yhtään. Hän vain sanoi ettei saanut unta ja halusi katsoa ne filmit mitä oli nauhoittanut.

Minusta on vaan ajan hukkaamista valvoa yöllä.

ap-

Vierailija
8/15 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkailujännitys se varmaan on - itsellänikin on vaikea käydä nukkumaan lyhyenkin matkan jälkeen. tekee mieli taas tasottua omaan oloon, lukemalla ne vanhat lehdet, tai katsomalla oma lempisarjan jakso tallenteelta. Ehkä koneessa otetut päiväunet sekoittivat miehesi unirytmin, ja teki mielensä saada vähän " omaa aikaa" yksinään oltuaan toisten nurkissa monta päivää. (ja välttää samalla sinun päiväsaikaista joulunviettohössötystä)

Vierailija
9/15 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on toinen nainen. Mies on viettänyt upean loman naisensa kanssa.

Nyt on sitten morkkis tai vielä pahempaa, nainen kertoi matkan loppuessa kuinka on raskaana. Valvotuttaahan sellainen aamuun asti.

Tutki miehesi viestit heti!

Vierailija
10/15 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvii tutkia viestejä kun meillä tuo luottamus on suhteessamme ensisijainen asia. Ei ole tuollaista vaaraa, olen valinnut aviomieheni erittäin huolella nimittäin. En ottanut ensimmäistä vastaantulijaa enkä tokakaan, minulla oli varaa mistä valita.

-ap.

Vierailija
11/15 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä... Jos sinä tykkäät säännöllisestä elämästä ja haluat herätä aikaisin, ei se tarkoita että miehesi olisi myös samanlainen. Kohteletko muutenkin miestäsi kuin pikkulasta?

Vierailija
12/15 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se sitten on totta.

Vierailija
13/15 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen hänet, ennemmin helvetti jäätyy kuin hän kokeilee huumeita.

-ap.

Vierailija
14/15 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö ala jo hälytyskellot soimaan kun minä jo näin muutaman viestin perusteella huomaan jotain josta miehesikin on valittanut!

Vierailija
15/15 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kuulostaa jo heräilevän. kiitos seurasta. -ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi