Mistä tunnistaa työuupumuksen ja huonon työpaikan?
Olen aivan loppu. Toistamiseen epäkohdista puhutaan, luvataan tehdä jotain ja kuitenkaan ei tehdä mitään. En jaksa jankuttaa samasta asiasta koko aikaa, vaikka sovitut lupaukset tuntuvat unohtuvan kerta toisensa jälkeen. Miksi minut asetetaan tilanteisiin, joihin harva muu rupeaisi? Miksi minä aina joudun tällaisiin tilanteisiin?
Kommentit (4)
Uutta työpaikkaa minun tilanteessani on vaikea saada. Pieni paikka, ei avoimia paikkoja.
työuupumus johti masennukseen. Olen käynyt psykologilla ja syönyt lääkkeitä. Kun ei alkanut löytyä uutta työpaikkaa ja työolot eivät muuttuneet, jäin vuorotteluvapaalle. Sain vuoden lisäaikaa. Olen tosi ikionnellinen, että tämä oli minun kohdallani mahdollista.
Tee itse jotain asialle, jos puhuminen ei riitä. Esim. työpaikan vaihto voisi olla viisas liike, olettaen, että uudessa paikassa huolehdit itse itsestäsi paremmin, niin että et jonkun ajan kuluttua ole uudelleen samassa tilanteessa.
Vastuuta omasta itsestä ja omasta hyvinvoinnista ei voi siirtää kenellekään muulle.
niillä on kysymyspatterit joilla työuupumus identifioidaan. työterveyshuollon kautta onnistunee. vaihda työpaikkaa, mikään muu ei auta t. saman kokenut