Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaapa omalta kohdaltanne joku erityisen hyvä/huono kokemus

Vierailija
10.11.2008 |

terveyskeskuksesta, sairaalasta, päivystyksestä jne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. alle kouluikäinen sai gynegologista naisten lääkettä...

Vierailija
2/5 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä neuvolatoiminnasta vain hyvää sanottavaa. Samoin synnytys ja raskaudenseuranta naikkarilla oli tosi hyvä.

Marian päivystys pe-iltana on paikka, jonne ei kannata mennä jos ei ole aivan absoluuttinen pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
4/5 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä sairaalan päivystyksestä että terveyskeskuksesta, paitsi yhden ainoan kerran, kun lapsen neuvolalääkäri osoittautui täysääliöksi. Olen neljän lapsen äiti ja terveyskeskuksessamme on omalääkärisysteemi. Siihen asti olin ollut erittän tyytyväinen omalääkäriimme, mutta sitten hän muutti pois ja tilalle otettiin erittäin tympeä, elämäänsä kyllästynyt espoolainen täti, joka koko ajan puhui miten meillä Espoossa (olimme siis Helsingissä) tehdään asiat näin ja näin. Ja kun yritin kysyä muidenkin lasten asioista kuin tämän kyseisen lapsen, niin hän suuttui ja sanoi että nyt keskitytään vain tämän lapsen asiaan - kyse oli siis siitä, että olisin vain tiedustellut yhden toisen lapseni pitkään jatkuneesta tyyliin huulien rohtumisesta, että olisiko hänen mielestään aihetta varata erikseen lääkäriaika vai hoituisiko asia kotikonstein - vastaamiseen olisi mennyt noin 2 sekuntia - ja että kaikkia maailman vaivoja ei voi täällä ruveta setvimään.

Silloin suutuin kyllä ensimmäistä kertaa elämässäni ja tein jälkikäteen asiasta jopa hänen esimiehelleen valituksen - jos ei perheen OMALÄÄKÄRILTÄ voi kysyä neuvoa perheenjäsenten terveyteen liittyvässä asiassa silloin kun häntä sattuu tapaamaan, niin milloinkas sitten?

Onneksi muutimme toiseen kaupunginosaan ja saimme taas ihanan omalääkärin ja neuvolantädin. On kuulemma muutkin valittaneet samasta tyypistä minunkin lisäkseni.

Vierailija
5/5 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva todella huonossa kunnossa kurkunpääntulehduksen vuoksi ja hengitys ei sujunut ollenkaan. Halusivat odotella että lääkäri tulee aamulla töihin ja tekivät (mielestäni) turhia esim. korvien tutkimuksia jotka saivat lapsen huutamaan (sen minkä pystyi) ja meni entistä pahempaan kuntoon. Lopulta tuli kiire lääkäreillekin... Tapahtuneesta on jo kauan mutta minulle jäi traumat.