Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 6+6 eikä ultrassa sikiötä!

20.12.2007 |

Moikka! Mulla otettiin hcg rv 4+4 ja se oli 180. Silloin lääkäri sanoi ettei voi olla normaali raskaus ku arvo on niin matala. Hcg uusittiin rv 5+0 ja se oli noussu 564:ään. Seuraava otettiin rv 5+4 ja se oli taas noussu jo 2050:een silloin eri lääkäri katsoi ultralla mutta ei nähnyt mitään ja sanoi että raskaus voi olla niin alussa ettei vielä kuulukaan näkyä. Tänään on rv 6+6 ja arvo otettiin taas nyt se oli 9858. Lääkärin mielestä noussu ihan hyvin mutta ultrassa näkyi ainoastaan harmaa alue joka lääkärin mielestä oli istukka. Lääkäri sanoi että tämä on hänen mielestään tuulimuna raskaus mutta jatkoi vielä että kaikki raskaudet on erilaisia ja sanoi että pelataan varman päälle ja katsotaan vielä reilun viikon päästä hcg ja ultra. Lääkärin mielestä keskeytyksellä ei ole kiire koska vuotoa ei ole ollut eikä mitään vaivaa ole. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Elättelenkö turhia toiveita vai voiko olla mahdollista ettei sikiö näy rv 6+? Rv on katottu laskurilla viim. kuukautisten mukaan joten muutaman päivän heitto voi olla. Vastatkaa pliis tää jatkuva epätietosuus on kauheeta!!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pitäisikö jo näkyä, mutta itse kävin tänään ultrassa, menkkojen mukaan olisi ollut 7+0, mutta ultran mukaan siirtyi 6+1, ultrassa näkyi 5,3 mm kokoinen vauva.

Koita jaksaa odottaa vielä ja toivottavasti sinne ilmestyy vauvan alku.

-Eikka ja masuasukki 6+1-

Vierailija
2/3 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjia noi odottelut ja epätietoisuus.

Olet varmasti ehtinyt tässä jo varautua pahimpaan, eli toivottavasti en masenna sinua lisää, ja muistutan etten ole alan asiantuntija, joten en voi tietää...

Itsellä kokemusta jnknverran hcg:sta ja sanoisin kyllä että tuo arvo ei ole noussut ihan normaalisti, jos 5+0 viikolla olisi vaikka 2000 tuo arvo, mun laskujen mukaan sen olisi pitänyt 6+0 olla jo jotakuinkin 15000, sehän tuplaa itsensä n.36:n tunnin välein tai siihen malliin. Arvohan on sinällään ihan viitearvoissaan, mutta kyllä minusta olisi noussut jo enemmän. Ultrassa myös pitäisi sikiön näkyä noilla viikoilla.

Tsemppiä sinne ja toivotaan parasta ja että minä olisin iiiihan väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo epävarma odottaminen on järjettömän raskasta! Tosin antaahan se vielä toivoa, kun ei ole tullut suoraan ikäviä uutisia. Mutta minun mielestä epävarmauus on pahempaa..

Näihin kysymyksiin on vaikea vasta, kun mitä vain voi vielä selvitä. Sitä ei haluaisi antaa turhaa toivoa, mutta ei myöskään viedä toivo pois. Ja jokainen raskaus on erilainen. Varmasti hyvä, kun tilannetta seurataan, eikä aleta " hätiköidysti" radikaalimpiin toimenpiteisiin.

Mulla oli maanantain ultra rv 7+5. En halunnut sitä missään nimessä aikaisemmaksi, koska edellistä raskauttani ultrattiin kolme kertaa: sikiön koko ei vastannut viikkoja ja sydänäänet (jotka sii kuitenkin kuultiin jo viikolla 7) olivat hitaahkot. Lopulta siinä rv 9 paikkeilla sydänääniä ei kuultu. Silloin päätin, että ultraan menen seuraavalla kerralla vasta, kun voi VARMASTI nähdä mikä on tilanne.

Nyt siis maanantaina todettiin tuulimunaraskaus. Sikiöpussi vastasi kyllä kooltaan viikkoja, mutta asukki puuttui. Mulla oli hcg kohonnut hienosti ja raskausoireet voimakkaat. Tuulimunaraskaus voi tämän tehdä.. Kun sanoin lääkärille, että olisi pitänyt käydä viime viikolla hcg mittaamassa, hän sanoi että ei se olisi auttanut. Hcg on voinut edelleen nousta, vaikka kyseessä on tuulimunaraskaus.

Sinulla on tosi rankka joulunaika edessäsi. En voi kun toivoa sinulle jaskamista ja onnellista lopputulosta. Jos kuitenkin käy huonosti, vaadi päästä puhumaan jollekin ammattilaiselle - kokemuksesta tiedän, että asian työstäminen lähtee " helpommin" käyntiin siten.

Kaikkea hyvää ja toivotaan hyvää ja suojelus-Enkeleitä matkallesi!

Vehnis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi