Mista johtuu, etta kun nimikirjoja selaa lapi uudestaan ja uudestaa ja epatoivo tuntuu iskevan nimea etsiessa, niin kaikki ennen ihan friikit nimet alkaa tuntuakin tosi kivoilta?
Iskee joku sokeus eikä oikein eää erota nimiä toisistaan.
Kommentit (7)
Vierailija:
mulle kävi yhden nimikirjan kanssa niin, että olin jo tuominnut sen hyödyttömäksi (liian erikoisia nimiä) ja juuri lähdössä palauttamaan sitä kirjaston, kun jäin vielä eteiseen kengät jalassa seisomaan ja selaamaan sitä. yksi ihan kauhea nimi, jota en ollut huomannutkaan, pomppasi mun silmään ja naureskelin sille, että onpas siinä oikein hippinimi, sopii kivasti kuunsäteen ja kotkansilmän pikkusiskolle.tää erikoisuus ei kuitenkaan jättänyt mua rauhaan, vaan jäi jotenkin sisälle korventamaan, ja siinä kohtaa kun palasin kirjastosta n. tuntia myöhemmin, olin jo ihan tuskissani. tiesin että mun on PAKKO saada se hullu nimi mun esikoisen toiseksi nimeksi MUTTA se ei tule onnistumaan, koska mieheni on jäyhä ja täysin epä-hippimäinen metallimies.
miehen saapuessa töistä olin toki tuhannen paniikissa kun ehdotin nimeä hänelle, ja suuri oli hämmästykseni kun mies oli vaan että " joo ihan jees, pannan vaan."
ja näin mun esikoisella on toisena nimenä ihan kamala hippi-nimi :D
Tuo tosiaan on tarttuva =D
Fletch:
Hippii, hippiii, lällällää! *osoittelee sormella*
Vierailija:
se on lumpeenkukka :)3
mulle kävi yhden nimikirjan kanssa niin, että olin jo tuominnut sen hyödyttömäksi (liian erikoisia nimiä) ja juuri lähdössä palauttamaan sitä kirjaston, kun jäin vielä eteiseen kengät jalassa seisomaan ja selaamaan sitä. yksi ihan kauhea nimi, jota en ollut huomannutkaan, pomppasi mun silmään ja naureskelin sille, että onpas siinä oikein hippinimi, sopii kivasti kuunsäteen ja kotkansilmän pikkusiskolle.
tää erikoisuus ei kuitenkaan jättänyt mua rauhaan, vaan jäi jotenkin sisälle korventamaan, ja siinä kohtaa kun palasin kirjastosta n. tuntia myöhemmin, olin jo ihan tuskissani. tiesin että mun on PAKKO saada se hullu nimi mun esikoisen toiseksi nimeksi MUTTA se ei tule onnistumaan, koska mieheni on jäyhä ja täysin epä-hippimäinen metallimies.
miehen saapuessa töistä olin toki tuhannen paniikissa kun ehdotin nimeä hänelle, ja suuri oli hämmästykseni kun mies oli vaan että " joo ihan jees, pannan vaan."
ja näin mun esikoisella on toisena nimenä ihan kamala hippi-nimi :D