Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ominaisuutta vihaat eniten ihmisissä?

Vierailija
18.12.2007 |

Itse inhoan itsepetoksellisuutta yhdistettynä teeskentelyyn ja tekopyhyyteen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ylläolevat ovat ominaisuuksia, jotka ovat vihattavia.

Mutta minä sanon tuuliviirimäisyys. Nuo muut ominaisuudet ovat sellaisia, että niiden kanssa oppii elämään, mutta ihminen, josta ei koskaan tiedä, millä tuulella se on - niin eihän sellaista voi ennakoida millään.

Vierailija
2/12 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on olevinaan erinomainen ja sitä pitää pönkittää vielä haukkumalla muita ja tekemällä näillekin selväksi asemansa (=siellä jossain alhaalla).

Tätä tapaa erityisesti täällä palstalla. Todella rasittavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

persoonassa ovat kamala asia. Minulla tällainen työkaveri.

Vierailija
4/12 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tälläinen anoppi

Vierailija
5/12 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaa.

Ihmisten pahoinvointi tekee mut surulliseksi, vaikka huomaisin heidän olevan vain maksamassa entistä karmavelkaa.

Miten te voitte vihata eläviä, tuntevia olentoja?

Vierailija
6/12 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää valehtelua. Pienet valkoiset valheet ymmärrän, mutta tunnen ihmisiä jotka valehtelevat huvikseen mitättömiä asioita ja kyse on ihan aikuisista ihmisistä!

Vierailija
7/12 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyttiin, mitä OMINAISUUTTA ihmisissä vihataan, se ei vielä tarkoita että ihmistä vihaisi.

Vierailija
8/12 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämätön saa olla, tyhmä ei. Tyhmyys on minulle kapeakatseisuutta, suvaitsemattomuutta, ahdasmielisyyttä ja näköalattomuutta.

Tyhmä ihminen ei kuuntele, ei opi eikä ajattele. Hän ei osaa olla empaattinen, eikä ajatella asioita toisten näkökulmista tai ylipäätään mitenkään yhteydessä laajempaan kontekstiin. Oma napa on tyhmän ihmisen maailmankaikkeuden keskipiste.

Tyhmyys ei siis liity oikeastaan mitenkään ns. älykkyyteen tai kirjaviisauteen. Paljon enemmän sillä on tekemistä puuttuvan sydämen sivistyksen kanssa.

Minäkään en varsinaisesti " vihaa" mitään tai ketään, mutta pyrin elämässäni siihen, etten joutuisi olemaan tekemisissä tyhmien ihmisten kanssa. Tyhmyys on siis kyllä vastenmielistä ja saa minut surulliseksi.

Vierailija
9/12 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää olla itseään pönkittämässä, kuinka MINÄ sitä ja tätä...

Vierailija
10/12 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sellaista, joka valittaa kaikesta ja on kaikille katkera. (Tiedä sitten, mikä se on yhdellä sanalla ilmaistuna...)

Vierailija
11/12 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tarkoita tuolla lahjoilla muistamista tms. vaan nimenomaan jos jotain lupaa niin sen pitää myös pitää.

Sitten kateus!

Se syö ihmistä. Se syö sitä jolle ollaan kateellisia ja sitä joka on kateellinen!

Vierailija
12/12 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enkä tarkoita tuolla lahjoilla muistamista tms. vaan nimenomaan jos jotain lupaa niin sen pitää myös pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi