Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko sinun pimppisi yhtä tiukka kuin ennen lapsia?

Vierailija
09.12.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se miehen haluja ainakaan ole heikentänyt.

Vierailija
2/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen synnytystä olin ilmeisesti aika tiukka, eräs mies luuli kerran että olisi vasta joku aika sitten neitsyys mennyt kun oli kuulemma niin tiukkis..tuskin enää tulisi tuollaista kommenttia vaikka en nyt kauhean venynyt ole vieläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nuorena tyttönä oli niin tiukka että yhdyntä ei vaan kertakaikkiaan onnistunut tiukkuuden takia ellei mies ollut tosi taitava (koolla ei niinkään ollut väliä) ja sattui aina yhdynnän alussa etenkin melkoisesti se venytys minkä penis aiheutti.

Nyt voisin sanoa että voisi vähän tiukempikin jopa olla ;) Ei olisi pahitteeksi. Yhtään en ole jaksanut jumppailla lantionseudun lihaksistoa tämän viimeisimmän synnytyksen jälkeen.

Vierailija
4/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen en tajunnut lantiopohjalihasten treenauksesta tai niiden käytöstä mitään

Vierailija
5/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa jos olisi, varsinkin ilman kunnon treeniä. En ole oikein jaksanut/osannut kunnolla treenata, mutta mitään virtsankarkausongelmia tm ei ole. Eikä ongelmia seksissä ;) kyllä sen silti sormella huomaa ettei ihan piukka ole..

Vierailija
6/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenauskaan ei auta. Löystynyt on.

Vierailija
7/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ilmeisesti ihan vaan tavalliset yhdynnät venytti rööriä ja se oli tosiaan melko löysä siinä vaiheessa kun tulin raskaaksi. Nyt olen treenannut lihaksia ja on tiukempi kuin ennen raskautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän