rv 24 pyörryttää ja huimaa! Pystyssä ollessa heittää!
Hemoglobiini oli 120 vähän alhanen, mutta siedettävä? Meneekö tää ohi vai mistä kyse?
Kommentit (8)
kun tosta multitabsista menee vatta kovalle :) sitten syön d-vitamiinia... kestää varmaan että hemppa nousee kun alotin vasta tällä viikolla ton raudan... tuntuu välillä että ei saa happea :(
t ap
Noilla viikoilla on verivolyymisi jo kasvanut, nestehukka iskee helposti.
juomista oon yrittänyt pitää yllä mutta tuntuu että mahaan ei mahu enää mitään... pitää oikein suunnitella koska juo kun vatta tulee täyteen pienestäkin ruoka määrästä... menempä hakemaan tästä vettä :) toivottavasti en kopsahda matkalla.
t ap
Siitä aina tiedän, koska lisäraudan tarve mulla. Viime raskaudessa oli 104 ja kyllä tunsi nahoissaan.
ajattelin kyllä soittaa päivystykseen tai huomenna viimestään aamusta neuvolan tädille. sinne voisin kipasta mittauttaa verenpaineenkin... siinä mielessä en ole huolestunut kun tätä oloa oli silloin alkuraskaudesta, mutta voishan tonne päivystykseen soittaa ja kysyä mitä kantsii tehä :) Kiitos teille koti neuvolantädeille!
t ap
hemppa laskeen. Toivottavasti toi rautamehu auttaa pian!
t ap
Mulla ei oikeen mikään auttanut siihen..Jäinkin sitten saikulle niitten pyörtymisten jälkeen.
Mutta kannattaa tosiaan olla varovainen jos tulee semmonen olo että silmissä mustuu niin äkkiä pitkäkseen ettei vaan kaadu ja satuta itseään.
uskaltaakohan tässä taas mihkään lähteä... ?
t ap