Kuka uskaltaa ostaa jouluksi Saarioisten tuotteita
joita ei kuumenneta ? Esim rosollia?
Mä päädyn tänä vuonna Atriaan, voi olla että joku nokialainen bakteerien kantaja on ollu tekemässä niin en uskalla riskiä ottaa!
Kommentit (12)
sairaat ovat sairaslomalla, ihan kaikissa firmoissa. Olen 100%n varma, että Saarioisten tuotteista ei saa pöpöjä, yhtään sen enempää, kuin Atriankaan. Tietäisit mitä isojen kauppojen lihatiskeillä myydään:9
ihan vain nokian pöpön takia. Mies sanoo että laatikot on tehty jo ajat sitten mutta silti en uskalla ottaa riskiä mahdollisesta vatsataudista. kehotin myös äitiäni olla ostamatta nyt saarioisten tuotteita.
On varmasti epätodennäköistä, että Saarioisten tuotteista saisi jonkun taudin. Mutta ei kuitenkaan mahdotonta, sillä Nokialaiset on saaneet olla töissä, jos heillä ei ole ollut (juuri silloin) oireita. Onhan voinut olla niin, että aamulla menee töihin ja illalla alkaa paska lentämään... Ihan varmasti on silloin päivällä jo levittänyt tautia.
Mites nuo muut taudit, joita jyllää ympäri Suomen, nekin voi tarttua mm Saarioisten tai Atrian sapuskoista?
mä olen kerran ollut ihana kamalassa vatsataudissa. siskoni ja äiti sai taudin myös. siskoni sai sen seurauksena reumaoireita useaksi kuukaudeksi. äitini kärsi myös jälkioireista kuukausia. Koska ei ole mitään tietoa mitä kaikkea tämä nokian pöpö aiheuttaa jos suinkin vain mahdollista en ota sitä kotiin. oma veikkaukseni on, että ne onnettomat jotka ovat altistuneet voivat joutua kärsimään siitä lopun elämän.
ja mistä sä voit tietää, ettei Atrian linjoilla ole joku, jolla on paskatauti? et mistään, ei niihin ruokiin yleensä räitä ja hanskat niillä on kädessä. Tiedän kyllä yhden homon, joka oli Valiolla töissä ja kertoi kuinka ne sällit räki sinne raejuusto sammioon. Ja makkaratehtaalta yhden kaverin, jonka sormesta lähti pää, eikä ne sitä makkaramössöä pois heittäneet.
on valmistettu jo loppuseästä ja ne on ollut pakkasessa tämän ajan. Siksi niitä ei saa pakastaa enää. Lukekaa pakkaukset!
Jos taudeilta haluatte välttyä, niin miettikää, mitä tauteja on ollut kesällä liikkeellä. Ette kai te nyt tosissanne kuvittele, että Saarioisilla tai missään muuallakaan tehdään nyt jouluruokia...
Mun mielestä se uuswi bataattilaatikko on ihanaa.
Hinta on 3,80 Cittarissa, vähän kallista vain.... 400 gr.
Ja ei kukaan työntekijä varmasti laiminlyö pahasti käsihygieniaa ja niillähän on sitäpaitsi hanskat kun käsittelevät sapuskojanne.
Enemmän olisin huolissani mc Donaldsin ruokien tasosta.
Yksikin narkkityttö oli Hesellä pilkkomassa salaatteja, ilman hanskoja. .
sitä paitsi mahatautia on ympäri Suomen, flunssaa myös.