Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö kehitykselle vahingollisena, jos 16-vuotiaalla on seksisuhde 38v miehen kanssa?

Vierailija
09.12.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole kaikki kotona, joten voiko suhde sellaisen kanssa olla hyväksi.

Vierailija
2/6 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta toimii mutta se vanhempi osaa kuitenkin elämänkokemuksellaan vedättää ja hallita koko suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä tuli pian koulussa ongelmia, sotki ystävyyssuhteensa, vetäytyi, joi paljon, masentui.

Viimein sai kerrottua vanhemmilleen ja asiasta tehtiin rikosilmoitus. Mies todettiin syyttömäksi. Onneksi tyttö pääsi edes terapiaan.

Vierailija
4/6 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen 36, mies 53 ja kolme lasta. Mä olen opiskellut, hankkinut ammatin, opiskellut lisää ja nyt työskentelen esimiesasemassa. Ollaan oikein onnellisia ja väitän olevani ihan tasapainoinen ihminen, vaikka ikäeroa onkin.

Ensimmäinen lapsi syntyi kun olin 16. Meidän elämän ja suhteen onnistuminen on kyllä ihan fiksun mieheni ansiota. Mä olisin varmaan jäänyt leikkimään pikku rouvaa ja kotileikkejä jos mies ei olisi käytännöllisesti katsoen pakottanut jatkamaan koulua ja hankkimaan ihan oman elämän.

Vierailija
5/6 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on ehkä imarreltu, kun MIES on kiinnostunut.

En usko että suhteella on tulevaisuutta. Kummastelen miehen motiivia, onkohan vain halunnut nuorta tyttöä...

Tyttö tulee pettymään, saattaa tuntea olonsa hyväöksikäytetyksi.

Ei suotavaa, ei todellakaan.

Vierailija
6/6 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö vaikuttanut elämään..3.n miehen kanssa saatu lapsia...pari isällään ja yksi huostaanotettu...vanhin saattaa olla äidillä...