Onko mulla mieheni väittämän mukaan todellakin haluttomuutta
ja vikaa kun mun tekee mieli seksiä vain viikon välein? Tässä nyt käydään ehkä elämämme suurinta riitaa asiasta kun mieheni ei voi ymmärtää miksi pihtaan kun toinen haluaa, eikö antamisen lahja ole ihanaa?
Kommentit (7)
Heti jos ei halua joka päivä päältä, alta ja takaa niin on frigidi. Miehet, sanon mä.
Ei aina voi haluta. Oletko sitten ennen halunnut joka päivä tai edes useamman kerran viikossa? Silloinhan sun halut kyllä ovat vähentyneet, mutta en mä sua kyllä millään lailla haluttomaksi sanoisi.
mun miehelle kerta viikossa oisi luksusta juuri nyt...
Sanotaan, että mun miehellä käy säkä jos saa kerran vuodessa. Nyt ollaan parantelemassa suhdettamme (joka on jo perustuksiltaan hyvä), seksiä siis lauantaina sekä tänään.
Miehelläni aikainen joulu kai.
En sitte osannut ymmärtää siitä sen enempää, mutta huomenna kuulemma saan alkaa etsiä uutta asuntoa :' (
Teillä on nyt suhteessa ihan varmaan muutakin sekasin kuin pelkkä seksielämä? Jos mun mies pystyy oleen ilman seksiä jopa vuodenkin ja edelleen rakastaa eikä petä, on se jo ihme muka?
Et hae mitään kämppää, keskustelkaa! Ei se siittä hullummaksi mene.
t:aikasemmin kirjottanut
Kyllä miehen pitää ymmärtää että aina ei haluta, ja lapsen saamisen jälkeenhän nainen on aika haluton kolmisen vuotta, luonnon keino keskittyä lapseen, tiesitkö? Onko teillä lapsia?
nuorin 2,5v. Miehestä tulee ärtyisä jos ei seksiä saa, esim viikkoon, epäilee mun käyttävän dildoa salaa, kuuntelee mun suihkussa käyntiä ovella jne. Ei huomaa itsessään mitään poikkeavaa?
ap
Toki ihan seurustelun alkuaika oli sitä pupuilua, mutta sanotaan nyt että sen ekan vuoden jälkeen aina viikon välein. Ja useimmiten meillä harrastetaan seksiä 1-3 kertaa kuussa -riittää myös miehelle.
Että en sanoisi tuota haluttomuudeksi. Haluttomuus on mun mielestä sitä, että ei ole seksiä edes joka kuukausi.