Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jälkivuodosta...

29.11.2007 |

Kyselen muilta vauvautuneilta kauanko teillä on jälkivuoto kestänyt? Itsellä synnytyksetä 5 vkoa ja vuotoa yhä. Mikä kummallista, vuoto on kovin " kokkareista" . Mitähän moinen on?? Itse epäilisin hiivaa, mutta kaikki normihiivaoireet puuttuu... Voiko joku tulehdus tehdä moista?

Kommentit otetaan kiitollisina vastaan!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jälkivuotoa 8 viikkoa, Eli kyllä toi sun 5 viikkoa on ihan normaalia.

Mulla luki sairaalan papereissa että kalvot oli ehjät, eivät repaleiset tms, silti oli omitusita vuotoa ja välillä isompia veri klönttejä.

Kohtuun on voinut jäädä synnytyksestä jotakin, siksi mahdollista että vuoto on erillaista kuin normaalisti.

Jos kuitenkin sun HB on matala niin kannattaa puhua lääkärin kanssa.

mulla itselläni oli siltikin 148 joten mihinkään toimenpiteisiin ei lähdetty.

mut kyllä se vuoto joku päivä loppuu!

mulla on itselläni ollut vuotoa synnytyksestä lähtien, johtuen cerazette pillereistä, kaipaillen odotan sitä että olis normaalit menkat,kun kuitenkaan vuodosta riippumatta menkkoja ei vielä ole tullut.

koitahan jaksella!

Vierailija
2/2 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vuoto alkaa tekemään loppuaan (ainakin on muuttunut enää kevyesti värjääntyneeksi valkovuodoksi). mulla tuli selkeä muutos värjääntyneen vuodon ja verisen vuodon välillä kun joku ällö kudospala plumsahti pois, eli ilmeisesti niitä klönttejä, palasia ja muita ällötyksiä voi tulla ilman mitään tulehduksia tai muita vakavia juttuja (toivon ainakin niin ;) )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla