GALLUP kaikille !
Tässä kaikille pieni gallupi :
Minkälaisen tyypin kanssa et pystyisi IKINÄ seurusteleen ? Ulkonäkö ? Luonne ? Ammatti ? yms . Minkälainen sitten on sinun unelmakumppani ?
Itse en ikinä pystyisi seurusteleen miehen kanssa joka tekee päätetyötä , on lian hoikka , käyttää karseita laseja ja vaikuttaa nörtiltä . Myös lihavat rasvaiset miehet etoo suunnattomasti . Uusavuttomat kaupunkilais miehet myös ärsyttää jotka ei osaa tehdä kodin miesten hommia esim . vaihtaa lamppuja , korjata esineitä yms . Liian taiteelliset runo miehet eivät myöskään ole mun makuun . Nousee oikein karvat pystyyn kun mietin miestä raapustamassa mulle rakkausrunoja , yök ! Kyllä miehen pitää olla mies omilla mies jutuillaan ja jättää noi tunne jutut meille naisille .
Fyysistä työtä tekevät miehet on enemmän mun makuun esim . raksa miehet . Pitää olla perussuomalainen jössikkä joka ei koko ajan puhu tunteistaan ja äidistään . Tulee toimeen omillaan ja näkee vaivaa toisen eteen . Miehen pitää omata maalaisjärkeä , tykkää luonnossa olemisesta eikä kaihda metsäretkiä . Mies joka pelästyy kilsan kävelystä metsän poikki laiskuutensa takia niin ei tarvitse enään toista kertaa mun luokse vaivautua .
Myös sellainen nostaa hälytys kelloja jos miehen oma äiti on sisustanut koko miehen asunnon .. hyh hyh
Kommentit (6)
Siis ihanko totta , sua ei vaivaa jos mies ei osaa vaihtaa renkaita ja vasara ei pysy kädessä? Soitat talonmiehelle vaihtamaan lamppua ? Kyllä mun mielestä pitäisi jokaisen ihmsen osata itse lamppu vaihtaa , teen sen itsekin jos sattuu että mies on sillä hetkellä töissä. Olen jopa itse joskus renkaatkin vaihtanut ja oletan että mieskin myös osaa . Kaupungin uusavuttomat taas liikenteessä , kaikesta pitää mennä missä aita matalin .
En voisi kuvitella seurustelevani itseäni huonommin koulutetun ihmisen kanssa. Vähintään maisterin tutkinto tulisi löytyä. Tällä kriteerillä meillä olisi todennäköisesti melko paljon yhteistä, sillä olisimme ainakin kiinnostuneita laajasti erilaisista asioista ja oppimisesta.
Luonteeltaan miehen tulisi olla avoin, keskustelutaitoinen ja terveellä tavalla utelias. Hänellä tulisi olla myös hyvä itsetunto.
Ulkonäöllä ei juuri ole väliä, kunhan mies pitäisi itsestään huolta. Hänen tulisi siis olla urheilullinen, normaalipainoinen ja siisti. Hän pitäisi huolta siisteydestä myös kotona. Ainoa kriteerini taitaa olla se, että miehen tulee olla minua pidempi.
Ammatilla ei ole väliä, mutta tuo koulutuskriteerini karsii kaikki duunarit pois. En myös haluaisi enää seurustella taiteilijan enkä mediatyöläisen kanssa. Enkä yksityisyrittäjän.
Ja kommenttina tuohon aikaisempaan vielä vähän aiheen vierestä: Ei minuakaan haittaisi, jos mies olisi joidenkin arkiasioiden suhteen hieman uusavuton. Kyse on kuitenkin asioista, joita jokainen voi oppia. Enemmän minua ärsyttää esimerkiksi kirjoitustaidottomuus, joka kielii sivistyksen puutteesta ja siten siitä, että meillä ei ehkä olisi kovin paljon yhteistä. Yhdyssanavirheet ja omituinen välilyöntien käyttö.
EN voisi ikinä seurustella sellaisen miehen kanssa, joka on väkivaltainen, liian itsekeskeinen, joka ei haluaisi lapsia tai joka ei osaa huolehtia henkilökohtaisesta hygieniastaan.
IHANNEMIES on sellainen tavallinen, suomalainen mies. Sellainen, joka rakastaa lapsia ja arvostaa minua naisena ja äitinä. Puhuu ja pussaa, mutta mitään runoja tai kynttiläillallisia en kaipaa.
Olen itse ruotsinkielinen ja olen aina seurustellut vain suomenruotsalaisten miesten kanssa. Minunkin mielestä miehen pitää osata tehdä miestenhommat itse,ei talkkarin avulla. Ulkonäöllisesti minua viehättää pitkät ja tummat miehet. Pitkä tukka on ok jos mies muutenkin on hevihenkinen,kasarijuopolla taas ei. Naismaisia miehiä en siedä,enkä hiljaisia. Koulutuksella tai ammatilla ei ole väliä,sillä sehän ei kerro ihmisestä mitään.
sellaiset erottuu heti käytöksellään. Minulle sisäinen kauneus on tärkeä.
En voisi seurustella miehen kanssa, joka on väkivaltainen. Kerran jos nostaa kätensä mua vastaan, lähden HETI, se on ihan selvä. En myöskään voisi olla sellaisen kanssa, joka ei kunnioittaisi minua ja läheisiäni. Hiljaisista miehistä en koskaan kiinnostu.
Ammateista poliisin vaimoksi mun on vaikea uskoa itseäni, koska en kestäisi, jos pitäisi joka päivä pelätä miehen hengen puolesta. Minkään rikollisen heilaksi en ikinä ryhtyisi.
Ulkonäössä pahimmat turn-offit ovat epäsiisteys, huonot hampaat, huono iho ja pitkä tukka. En voi kuvitella seurustelevani tai edes tutustuvani mieheen, joka ei käy parturissa.
Sen sijaan mulle on ihan yks hailee osaako mies tehdä ns. miesten kotihommia, vaihtaa lamppuja, rakentaa talon tms. Jos ei auton renkaanvaihto onnistu häneltäkään, kuten ei multa, vien auton korjaamoon. Lampun voi vaihtaa talkkari. Ei mun miehen tarvi tuollaisia asioita tehdä! Mulle mies on elämänkumppani, rakastaja, partneri ja ystävä, jonka kanssa jakaa elämänsä.
Taiteellisuutta, toisin kuin ap, pidän erittäin hyvänä asiana! Miehen tulee todellakin puhua ja pussata, intohimoa pitää elämässä olla puolin ja toisin, ja myös muita elämän osa-alueita kohtaan. Ilolla vastaanottaisin rakkausrunoja ja muita tunteenosoituksia. Ulospäinsuuntaunut, sosiaalinen, avoin, huomaavainen, puhelias, kiinnostunut erilaisista asioista ja maailmanmenosta, siinä olisi aika unelma.