Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin elamani miehen Turkin matkalla <3 Riudun ikavasta, naemme vasta vuoden paasta. Ehka tulevaisuus on yhteinen joskus ?

Vierailija
21.11.2007 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuna kävsisin testeissä-

Vierailija
2/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi pöllö, joka antoi Turkin lomallaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai ne lennot omaisuuksia maksa.

Vierailija
4/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin yks tuttu rakastu turkkilaiseen mieheen. No kohta mies oli täällä Suomessa ja menivät naimisiin. Sitten selvis et mies oli pannut melkein koko pienen kylän naisia. Sinuna miettisin kahdesti. Vaikkei pitäis yleistää niin kyllä ne kaikki turkkilaiset miehet on ihan samanlaisia sikoja.

Vierailija
5/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodin kevätjuhlissa... lasten ja vaimonsa läsnäollessa...

Vierailija
6/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tämä mies on muiden kanssa. Koko loman ajan näki vain minut ja kohteli kuin kukkaa kämmenellä. Lähettää ihania tekstareita ja ikävöi myös minua

Vierailija
7/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä menee kanssas naimisiinkin jos haluaa Suomeen.

Vierailija
8/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vain, jos susta tuntuu, että tämä on se oikea! Ei ne kaikki vonkaa irtopainosten perässä...

Vierailija
9/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Anna palaa vain, jos susta tuntuu, että tämä on se oikea! Ei ne kaikki vonkaa irtopainosten perässä...

On niitä kunnollisiakin turkkilaisia miehiä.

Vierailija
10/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa asuvat ja on useampi lapsikin perheessä. Rehellinen ja reipas yrittäjämies.

Vierailija
11/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hakkaa, ei vonkaa vieraita naisia baareissa, koska ei edes käy baareissa, paitsi kerran kaksi vuodessa minun kanssani (eikä vonkaa ketään silloinkaan).

Hän siivoaa kotona jopa enemmän kuin minä, ja on todella hyvä kokki (minä olen ihan perustason kokki). Hän osallistuu lastenhoitoon enemmän kuin moni tuntemani suomalainen isä: joka ikisen vapaahetkensä hän on lastemme kanssa, eikä juokse kaljalla, kalareissuilla, poikien saunailloissa tms. Hän on ollut se, joka valvoo pikkuvauvan kanssa yöllä, ja antaa minun nukkua.

Hän työllistyi lähes heti Suomeen muutettuaan. Hän ei ole kouluttamaton rantalomakohteen tarjoilija, vaan insinööri. Meillä ei ollut hurjaa lomaromanssia viikon Alanyan-reissullani, vaan tapasin hänet kun olin Turkissa vuoden, aupairina.

Minulla on ihana mies, ihanampi kuin monella suomalaisen kanssa naimisissa olevalla. Meillä on tasavertainen avioliitto, keskinäinen kunnioitus ja kumppanuus. Olen todella tyytyväinen elämääni.

Vierailija
12/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon pitäisi kaikkien parisuhteessaan pyrkiä, sama se minkä maalainen mies on.

Vierailija
13/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitonkin perusteella on vaikeaa saada oleskelulupaa Suomeen, saatikka sitten pelkän seurustelusuhteen perusteella....

Mun kaveri Sirpa muuten oli yhden Jorkan kanssa, ja se Jorkka hakkas sitä. Sitte yks Lissu oli naimisis sellasen Penan kaa, ja Pena nussi varmaan sataa muijaa niitten liiton aikana ja joi ku sieni. Urkki, mun kaverin Kaisan ex, pani niitten muksun kummitätii kun Kaisa oli synnyttämäs toista lasta, eikä se Urkki koskaan ees siivonnu. Tästä voidaan siis päätellä että kaikki, ihan kaikki, suomalaiset miehet on sairaita sikoja jotka pettää, hakkaa, juo ja sikailee :p

Vierailija:

Munkin yks tuttu rakastu turkkilaiseen mieheen. No kohta mies oli täällä Suomessa ja menivät naimisiin. Sitten selvis et mies oli pannut melkein koko pienen kylän naisia. Sinuna miettisin kahdesti. Vaikkei pitäis yleistää niin kyllä ne kaikki turkkilaiset miehet on ihan samanlaisia sikoja.

Vierailija
14/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saa naisesta tuntumaan et on maailman ainut nainen ja prinsessa, mutta sen ne osaa kyllä sanoa monelle naiselle samaan aikaan..

Vierailija:

En usko, että tämä mies on muiden kanssa. Koko loman ajan näki vain minut ja kohteli kuin kukkaa kämmenellä. Lähettää ihania tekstareita ja ikävöi myös minua

Vierailija
15/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta monellako on oikeasti kokemuksia asiasta? Yhden tai kahden rantalomakohteen tarjoilijan perusteella ei oikein voi tehdä johtopäätöksiä (ja heidänkin joukkoonsa mahtuu niitä, jotka oikeasti rakastuu, ja ovat uskollisia). Rantalomakohteisiin hakeutuu töihin nuoria kundeja kaveriporukalla, mitä te kuvittelisitte nuorien suomalaiskundien tekevän, jos Suomessa olisi vastaavia lomakohteita joissa työskennellä? ;)

Ihan kaikkea kuulemaansa ei kannata uskoa, mutta liian kyyniseksikään ei pidä alkaa. Kyllä turkkilaisella miehellä on muutakin tekemistä kuin tuhlata aikaansa valehtelemalla suomalaistytölle rakkaudestaan.

Minä sanoisin, että jos kundi maksattaa kaiken naisella, pyytää lähettämään Suomesta sitä ja tätä, eikä koskaan soita tai tekstaa, niin hän haluaa vain hyötyä naisesta. Mutta jos hän pienestä palkastaan soittelee naisen perään Suomeen ja lomalla maksoi naiselle esim. juomia, osti lahjoja tms, niin ei hän sitä silkasta paskanjauhamisen halusta tee. Tai siksi, että saisi seksiä: sitähän saa näissä lomakohteissa helpommallakin, vähemmällä rahanmenolla ja vaivalla!

T. 12 vuoden kokemus turkkilaisuudesta ja turkkilaisista miehistä (se, joka on ollut 9 v naimisissa turkkilaisen kanssa)

Vierailija:

ja saa naisesta tuntumaan et on maailman ainut nainen ja prinsessa, mutta sen ne osaa kyllä sanoa monelle naiselle samaan aikaan..

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän