Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita hkiläisiä tammikuussa töihin palaavia?

Vierailija
20.11.2007 |

Millainen päivähoitotilanne alueellanne on, joko on hoitopaikat selvillä? Meillä tilanne on katastrofaalinen: omalla alueella ei ole tilaa, kuulemma ensimmäinen vuosi koskaan kun on näin. Paikkaa tarjottu jostain mahdottomien kulkuyhteyksien päästä. Toinen vaihtoehto täysin kokematon ja kouluttamaton erittäin nuori pph, jolla lauma 1-vuotiaita. Paniikki alkaa iskeä. Töihin olen sitoutunut menemään eli jos nyt jäänkin kotiin, ainoa vaihtoehto on todennäköisesti irtisanoutua, eikä sekään houkuta. Apua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on ollut sama tilanne Helsingissä jo useana vuonna. Ylipäänsä aina kun olen Hesassa hakenut lapsille päivähoitopaikkaa, niin aina on ensin tarjottu ei-oo:ta ja sitten on kuitenkin paikka löytynyt suht. läheltä.

Muutettiin kesällä Espooseen ja ihan oli eri meininki: heti sanottiin, että saatte paikan jostain alueen kolmesta päiväkodista...

Vierailija
2/2 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä lapset ovat syntyneet syksyllä eli olivat viime syksynä liian pieniä hoitoon ja toisaalta taloudellinen tilanne ei mahdollista enää puolen vuoden odottelua. Ja töissä työpanokselleni kovin tarve juuri vuoden alussa.

Etukäteen minulle sanottiin, että tällä alueella on AINA löytynyt paikka oman alueen päiväkodeista. Nyt tarjottiin paikkaa jostain ihan muualta enkä todellakaan tiedä, mitä tekisin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän