Voi itku! Meidän naapuriin muutti 3 lapsen yh, kaikilla lapsilla eri isä
Mietin ja itken tässä että miten saan estettyä ettei minun lapseni kaveeraa tuon yh:n lasten kanssa. En halua että lapsistani tuollainen perhe tuntuisi normaalilta.
Kommentit (17)
muija jolla pieniä lapsia kahden eri miehen kanssa.... Ja kas kummaa kun TAAS ei onnistunut.. ONKO PAKKO MENNÄ NAIMISIIN JA TEHDÄ LAPSIA KÄRSIMÄÄN!!!!!!! Niitä panoja saa baarista muutenkin......
Mies menettää SEKÄ vaimon, ETTÄ Lapset :(((((((((
Joo sori pakko purkautua naapuriystävän tilanteesta, että ottaa pattiin..... miehen ja lasten kannaltaa... Ämmä taas kerää kimpsunsa ja kakaransa, että ei toi mies ollut TAASKAAN täydellinen niin mä sit lähen kun en kestä..... KETTU!!!!!
Meitä on kolme lasta ja kaikilla eri isä. Ja eipä ole tullut mieleenkään, että en olisi lapsena saanut olla jonkun kaveri tämän takia. Tosin eipä me niitä eri isiä kaikille kuulutettukaan, ja ehkä hyvä niin.
Toisia ihmisiä ei vain ole luotu parisuhteeseen. Ja voin sanoa, että olen ylpeä äidistäni siitä, ettei ole abortoinut ketään meistä, vaikka ollaankin näemmä toisenluokan kansalaisia.
Ja asun lasteni kanssa yksin. Minulla ainakin on sekä naisia että miehiä ystävinä! Lapseni ei todellakaan kuvittele,että jokainen miespuolinen kaverini on " äidin uusi poikaystävä" !! :o Heille kaikki ovat yhtä tasa-arvoisia ystäviäni/kavereitamme... Jos naapurit sun muut kuvittelevat jotain muuta kun meillä kerta miehiäkin ravaa ;), heh, se on heidän ongelmansa, ei meidän. Lapsenikin ovat sen verran tietoisia,että osaisivat sanoa nyt uteliaille naapurinkyylille,ettei äidillä ole poikaystävää...
täällä ollaan, tuu ulos tupakalle :)
Voi itku! Meidän naapuriin muutti 3 lapsen yh, kaikilla lapsilla eri isä
Ja riippuu miten niin on päässyt käymään. esi. ekassa suhteessa liian nuorina ja ei sitten synkkaakaan. toisessa liitossa ukko kuolee jne...
5
Ei meillä kyllä mitään ISÄehdokkaita ole ravannut. Mulla on ollut oma isäni koko ajan eikä häntä ole kenenkään tarvinnut korvata.
Muistan äidilläni olleen yhteensä 5 miesystävää mun isäni jälkeen. Eli ei musta niin hirveän paha, kun tämän jakaa 20 vuodelle?
Tuntuu, että kyllä lapseton saa vaihtaa miestä kuin sukkaa, mutta heti jos saa lapsia useamman kanssa niin se on ihan hirmuhirmukamalaa. Vähän suvaitsevaisuutta peliin, kiitos.
Minä olen joutunut näkemään 3 eri miestä isäni ja äitini eron jälkeen ja se oli TRAUMAATTISTA.
5
Hyvätuloisten ydinperheiden lapsetko vain kelpaavat?
Oikeassa elämässä löytyy yhtä ääliöiä ihmisiä, kuin ap. Meillä on uusioperhe, olen kuopuksen isän kanssa naimisissa, esikoinen tapaa isäänsä säännöllisesti. Kaksi lasta siis. Eräs naapuri lakkasi moikkaamasta minua, ei päästänyt lastaan enää meille, kun kuuli ettei isäpuoli ole lapseni oikea isä. :(
Saakos niitä miespuolisia kavereita kotiin kutsua?!
aika tavallista nykyään on, että lapsia on eri isille / äideille. Vai olisiko parempi jäädä liittoon, jossa tulee turpaan, jopa lapsille, kärsitään peli - tms. riippuvuuksista, toinen vanhempi on henkisesti sairas, tai jospa puoliso vaikkapa kuolee? varmasti on oikeus uuteen parisuhteeseen! Se on lapsenkin oikeus saada tasapainoinen perhe. AP, tutustu edes uuteen naapuriisi äläkä ole ennakkoluuloinen idiootti. Kivan viestinpä annat lapsillesikin noin ajatellessasi... Sen perheen lapset ovat yhtä arvokkaita kuin omasi, ja heilläkin on isä ja äiti. He vain eivät ole yhdessä.
pieni ja ahdas ydinperhe-maailmasi voi hajota milloin tahansa. Toivotan jo etukäteen tervetuloa tutustumaan yksinhuoltajia halveeraavaan ja ennakkoluuloiseen maailmaan. Ihan samanlainen äiti hänkin varmasti on kuin sinä itsekin. Yh:na olo ei tee kenestäkään huonoa äitiä, miehettömän vain. Siinähän sitten elelet vailla uutta onnea, vain koska periaatteesi on kuin suoraan keskiajalta.
että on erilaisia perheitä ja erilaisia tapoja elää... Ei siihen sit vissiin voi vielä 2000-luvullakaan tottua! Täytyypä sanoa taas että, voi tsiisus sentään ap; ota se pää pois sieltä omasta ahteristasi ja ala elää. PS. annathan toistenkin elää :)
yh:tko vain ainoina ovat mulluhaukkoja varatuilla miehillä??? Tiedän monta nurin mennyttä liittoa, jossa perheen vaimo kutisi muille apajille. Ei siviilisääty sitä määrää... ainakaan minun kokemuksen mukaan. Moni yh on vain onnellinen, kun saa viimein olla oman elämänsä herra, pieksämättä ja loukkaamatta. Ilman miestä on hyvä! Ja useimmilla naisilla -taas siviilisäätyyn katsomatta- on sen verran moraalia ettei toisen omaa viettele. Ja onhan se valinta miehenkin... harjoitelkaa kotona sanaa EI, jos se AP:n mielenrauhaa noin häiritsee. kertoo jotain AP:n omasta itsetunnosta ja luottamuksesta mieheensä. Hyvä liitto tosiaan!
Kävitkö oikein haastattelemassa uuden naapurin ja tivasit sukupuuta?
...kohta voi olla lapset NELJÄN eri isän kanssa! Taidat olla vähän naiivi ap kun lapsias vaan murehdit - kjäh kjäh!!!