Gallup naisille!
Kommentit (8)
Ekalla kerralla sattui ja menikin melkein 2v ennenkuin kokeiltiin uudelleen (mies " pehmitti" minua kokeilemaan..). Sitten homma onnistuikin ja nykyään saan ihan mielettömiä orgasmeja anaaliseksin aikana.
N 27
että tykkää. Tuntuu kuulemma hyvältä, mutta hieman erikoiselta. Olen kuullut, että sisänvientiä helpottaa(liukkauden lisäksi tietysti) punnaaminen vähänkuin kakkaisi, aukaisee sulkijalihasta. Vaikka tämä onkin gallup, vinkkinä haluan antaa miehille ja naisillekin, että peppua kannattaa totuttaa ennen penistä jollain loivasti suippenevalla ohuella(2,5-3,5 cm) ja sileällä dildolla tai pepputapilla(H-I-T-A-A-S-T-I) ja tietysti kunnolla liukkaria.
M30
parin epäonnistuneen kokeilun, ja hyvän klitoriskiihottimen löytämisen jälkeen koitimme ja nyt vasta tajuan miltä kunnon orkku tuntuu! delfiini surraamaan klitan päälle ja muna hitaasti sisään... :) ensimmäisellä kerralla melkein pelästyin kun tunsin että kohta laukean ja miten erilaiselta se tuntui :D mies oli todella yllättynyt kun aikaisemmin olin inhonnut kaikkea peppuun liittyvää mutta nyt himottaa ehkä vähän liikaakin... :)
suosittelen kaikki pääsemään yli peppufobiasta lämpimästi :)
N22
siitä pitää. Peppuseksi ei oikeastaan satu, mutta tuntuu ilkeältä ja epämiellyttävältä.
Tuli tehtyä muutaman kerran eikä IKINÄ enään, painajaismainen kokemus! Aiheutti ja aiheuttaa ajatuskin ihan fyysisen pahan olon. Se häpeän tunne ja semmonen " raiskatuksi" tulemisen olo.. oli todella hirveää!
Mieheni saa sitä " herkkua" muutaman kerran vuodessa.
Itse en siitä nauti tosin ei se enään satukaan.
Pari ekaa kertaa sattu, tosin miehelläni ei niitä ohuimpi peniksiä.
Joten ihan sama jos sillä teen mieheni onnelliseksi
N71
N29