Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ovulaatiotesteistä...

09.11.2007 |

En ennen ole niitä käyttänyt. Nyt halusin tietää paremmin, miten tuo kroppani toimii, mutta entistä sekavammaksi menee. Mun kiertoni on siis vähän epäsäännöllinen, mutta koko 11-vuotisen menkkahistoriani aikana ollut väh. 30 pv. Yleensä korkeintaan 34 pv. Ovulaation siis pitäisi olla vasta yli viikon päästä.

Sain eilen sitten postissa testit ja ajattelin koittaa, miten toimii. Tein äsken yhden ja tuli haalea viiva, paljoa ei häviä sille kontrolliviivalle. Tiedän, että haalea viiva tarkoittaa negatiivista, pitäisi ootella, että viiva vahvistuu, mutta kun kiertopäivät on vasta 8/30-34!!! Ei kai sen tässä vaiheessa pitäisi vielä näytää mitään... vai pitäisikö? Muutenkin välillä sellaista pientä menkkamaista kipua... onko mulla jotenkin hormonit sekasin vai mitä ihmettä? Onko mulle tulossa lyhyempi kierto? Kyl mä tiiän ettei kukaan voi varsinaisesti tietää mun kropan toimintoja, mut aattelin et jos enemmän tikuttaneet tietäs et onko normaalia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilailin kanssa joku aika sitten ovulaatiotestejä ja toissa päivänä tuli haalee viiva kontrolliviivan alle, en kuitenkaan sen jälkeen ole tehny testiä vaan olemme yritelleet..Hieman on menkkamaisia tuntemuksia, josko se ois ovulaatiota tai jotain muuta. Kannattaa varmaan yrittää joka päivä tai joka toinen päivä tehdä se testi. Ovulaatiohan voi tulla aikaisemmin tai myöhemmin kuin keskellä kiertoa. Ei ole aina niin varmaa.

Oletko kauan yritellyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla