Mitä mies ajattelee nähdessään jonkun naisen kauniit, isot rinnat kireän paidan läpi?
Kommentit (60)
mutta mua ei haittaa, koska en välttämättä halua, että miehet niin kauheasti katselis mun etumusta ja hymyilis mulle. Mun itsetunto riittää tän sanoa, mutta se riittää myös siihen, että mulle riittää ihan muut jutut kuin outojen miesten katseet.
Toise oikeasti tykkää isoista tisseistä, toiset taas pienistä siroista naisista, joissa ei mikään hylly. Sitten on niin " peppumiehiä" , että vähemmän tisseihin huomiota kiinnittävät.
Ja nämä pikkutissisistä diggailevat ystäväni varmaan eivät halua kaikki miellyttää minua kehumalla pienirintaisia...
T. 70C
ovat niitä vähän pulskempia tyttöjä.. Mutta eiks oo ihanaa kun jokaiselle on ottajansa? :)
Terv. Hyvä pylly ja b-kuppi ja tyytyväinen mies.. :)
on yrittänyt iskeä minua ja sanonut, että mulla on ihanat rinnat. Ovat vertailleet ystävieni rintoja ja sanoneet, että toivoisivat, että niillä olis samanlaiset.
Mutta voihan olla, että hän ei niitä edes huomaa, välillä kun miehillä on muutakin ajateltavaa kuin edessä olevan naisen rinnat. Ja muutenkin tässä ketjussa korostuu vähän liikaa se rintojen koko. Tottakai suurin osa miehistä tykkää isoista rinnoista. Mutta ei siinä sen kummemmasta asiasta ole kyse. Miehille kun kelpaa rinnat kuin rinnat. Ihan niinkuin meitä naisiakin miellyttää enemmän kunnon keppi kuin mikään prinssinakki. Mutta silti - kukapa sen hepin koon perusteella kumppaninsa päättäisi..?
80
Niin ja moni on sanonut vielä, että näkee kuulemma minusta seksiunia ja haaveilee minusta kun rakastelee vaimonsa kanssa.
Eli kyllä ne miehet haaveilee isorintaisista.
Vierailija:
Toise oikeasti tykkää isoista tisseistä, toiset taas pienistä siroista naisista, joissa ei mikään hylly. Sitten on niin " peppumiehiä" , että vähemmän tisseihin huomiota kiinnittävät.Ja nämä pikkutissisistä diggailevat ystäväni varmaan eivät halua kaikki miellyttää minua kehumalla pienirintaisia...
T. 70C
Minä pidän siitä piirteestä. Siis siitä, että annetaan sen oman puolison olla (tai elää siinä uskossa että on) se maailman ihanin nainen, kuningatar. Just yks työkaverini (mies 42 v) sanoi, että hänellä on ihana vaimo. Vaimo on tvalailistakin tavallisempi, ihan sievä nelikymppinen. Minusta se oli ihanasti sanottu!
Olen töissä firmassa, jossa miehiä on yli 90 %. Kukaan ei koskaan ole arvostellut naisia tai naisten rintoja, vertaillut. Kun naisista puhutaan, puhutaan ihan muista jutuista kuin tisseistä.
En väitä, etteivätkö työtoverini ole persoja kauniille naisille. Enkä väitä etteikö heitä rinnat kiinnosta. Ihmettelen vain missä seurassa te liikutte, kun miehet ääneen vertailee tissejä. Ja muuten olen aika varma, että suurimmalla osalla työkavereitani panokaveri valitaan jollain muulla perusteella kuin tissien perusteella. Nimimerkki " aika monet saariselän reissut käynyt"
Koulutustasosta tuskin on kiinni, kun porukka tosi heterogeenistä siltä osin. Miestyyppi...hmmm... en tiedä, eivät nuo mitään machoja tai sovinisteja ole.
Juju on lähinnä siinä, että olen ollut osana porukkaa niin, että oikeastaan on unohdettu, että minä en ole mies. ;)
Lisäksi nämä keskustelut on käyty silloin, kun olimme vielä kaksvitosia, eikä kukaan ollut vielä naimisissa tai perheellinen.
Ihan ihania, vaimojaan kunnioittavia miehiä noista " miehenaluista" on 10 vuoden aikana kehittynyt.
Ps. Kyllä luulen, että vieläkin saattavat keskenään ääneen joskus tisseistä tai pepuista puhua. Mitä siinä on pahaa? Mitä seksiin tulee, miehet ovat kovin visuaalisesti orientoituneita. Ja kyllä kai miehet saavat seksistä puhua siinä missä naisetkin. Seskuaalisuus ja seksi ovat tärkeitä asioita kuitenkin!
Vierailija:
Minä pidän siitä piirteestä. Siis siitä, että annetaan sen oman puolison olla (tai elää siinä uskossa että on) se maailman ihanin nainen, kuningatar. Just yks työkaverini (mies 42 v) sanoi, että hänellä on ihana vaimo. Vaimo on tvalailistakin tavallisempi, ihan sievä nelikymppinen. Minusta se oli ihanasti sanottu!Olen töissä firmassa, jossa miehiä on yli 90 %. Kukaan ei koskaan ole arvostellut naisia tai naisten rintoja, vertaillut. Kun naisista puhutaan, puhutaan ihan muista jutuista kuin tisseistä.
En väitä, etteivätkö työtoverini ole persoja kauniille naisille. Enkä väitä etteikö heitä rinnat kiinnosta. Ihmettelen vain missä seurassa te liikutte, kun miehet ääneen vertailee tissejä. Ja muuten olen aika varma, että suurimmalla osalla työkavereitani panokaveri valitaan jollain muulla perusteella kuin tissien perusteella. Nimimerkki " aika monet saariselän reissut käynyt"
Ihanaa lukea että on naisia jotka eivät alvariinsa solvaa itseään.
Olen lyhyt, pullea, a-kuppiakin pienempi, velttoihoinen takkutukka. Kateeksi käy. ;)
Ja myönnän että mieheni pyyhkisi kuolaa suupielistään nähdessään moisen ilmestyksen.
Mut kotona menee kivasti, ei kai sitä voi kaikkea saada. Tai sitten voi ;D
Täällä eukot tietää, että asiasta X miehet ajattelee Y. Jos joku on eri mieltä niin sille on vaan joku mies sanonut niin miellyttääkseen - sitä ei kukaan kysy, miten nämä muut naiset ovat miesten pään sisään päässeet katsomaan. Ja miksi kysyisikään, kun AV:n gravitaatiolaki todistettavasti sanoo, että isot tissit vetävät miesten penikset pystyyn.
Mulla on aina ollut paljon miespuolisia ystäviä ja kollegoita, joilla ei ole ollut ymmärtääkseni mitään tarvetta miellyttää mua tällaisissa asioissa, koska meidän välillä ei ole mitään kaveruutta kummempaa ollut. Osa noista miehistä tosiaan katsoivat vain niitä naisia joilla oli, ooh, isot tissit. Jotkut eivät tykänneet siitä, miltä muuhun vartaloon nähden isot tissit (ts. hoikka nainen, kapeat lanteet / pieni peppu, isot tissit) näyttivät, olivat sitten miten hyvin muodostuneet tahansa. Jotkut katselivat peppuja, jotkut sääriä, jotkut tietynlaisia hiuksia tms.
Mutta nämä miehethän ovat tietenkin (isoista tisseistä tykkääviä lukuunottamatta) vain yrittäneet jostain syystä miellyttää mua sanomalla että isot tissit ei kiinnosta - vaikka sitten samaan hengenvetoon lisäisivät että punapäät/blondit on tosi kuumia vaikka itse olen brunette...
No, jos sillä on naama ja kroppa muutenkin ihan ok! niin varmaan tykkää katsella. Ilman paitaa ei niinkään, jos rinnat roikkuvat pahasti. Tykkää enemmän " pienistä" , mutta pääasia että rinnat ovat kiinteet.
Mun rintoja se jumaloi. B-kuppi, mutta vielä kiinteät, vaikka kaksi lasta olen synnyttänyt ja imettänyt. Mulla ei ole raskausarpia, ja muutenkin olen nätti ja hoikka. Ole oiken mieheni mieleen.
Mutta toki hän saa katsoa muidenkin rintoja, kunhan nyt ei ihan tuijottamaan juntisti jää. Mun mies tykkää kaikesta kauniista.
Muuten ne ei tee siihen mitään vaikutusta, ei ainakaan kiihota.
Yhdessä ollaan oltu 16 vuotta. Ollaan keretty puhumaan monesti omista mieltymyksistä, ja toisen sellaiset ovat tulleet tutuiksi.
Jos nyt joku kehtaa väittää, tuntematta minua tai miestäni, että mieheni valehtelee minulle, kun sanoo että ei pidä isoista rinnoista, niin en voi muuta tehdä kuin nauraa paskaset naurut tälle väittäjälle.
Rinnat pitää olla, mutta ei mitkään lollot!
Itselläni on kiinteät keskikokoiset 75C/D kupit. Eli hän on ainakin ns peppumiehiä. Muutamilla ystävilläni on isot rinnat ja kun kävin heidän kanssa baareissa niin kyllä heidän ympärillä oli aina miehiä vaikka. Yleensä ne miehet olivat näitä yhden illan vonkaajia. Minun vakavissa seurustelusuhteissa kukaan mies ei ole ollut rintojen perään.
Uskon että suurinosa miehistä ei ole todellakaan isojen roikkorintojen perään. Myös löytyy miehiä jotka pitävät pienistä rinnoista. Tunnen yhden sellaisen ja hänellä on aina ollut a-kupin omaavia naisia.
Ja voisko olla niin että isotisseille ovat miehet valehdelleet, pitävänsä isoista rinnoista? Mä vähän epäilen että jos mies on pillun perään, niin se voi naisen vaikka puhua pyörryksiin pillun takia.
T: c-kuppi
Useita tutkimuksia on myös aiheesta tehty.
Ja ps. Ihan omakohtaisia kokemuksia on monella naisella, että isot rinnat saavat poikkeuksetta huomiota enemmän kuin pienet rinnat.
Mietipä, kaunis nainen tiukassa paidassa, c/D kupit ja kaunis nainen tiukassa paidassa, a-kupit, niin kumpi saa enemmän katseita? Niinpä niin.
Ei ollenkaan kivaa. Mieluusti ottaisin vähän pienemmät, eikä nämä kahden lapsen jälkeen suoraan sanottuna ole ilman rintsikoita ja sitä kireetä paitaa minkään näköiset, pelkät patalaput!
Kade olen pienipovisille. Mutta mulla ei ole varaa mennä leikkaukseen, en sitten tiedä hoitaisiko kunta sen, nimittäin mulla on myös selkä/niska-vaivoja.
Mulla itellä 80d ja tiedän että mieheni tykkää KIINTEISTÄ sopivan kokoisista rinnoista. Ei ole olemassa yhden näköisiä rintoja joista hän pitää, vaan kauniit voi olla isot tai keskikokoiset, kauheen pienet ei miellytä, käteen sopivat on hyvät. :)
Mun mies sanoo kyllä jos näkee kivat tisut, mä sanon kyllä itekki. :)
edes voi vastata. Ihan kuin kaikki miehet olisivat samalla tavalla ajattelevia toistensa klooneja. Tällä palstalla käydään aina sotaa siitä, että pikkutissiset kadehtisivat muka isotissisiä. Naisella saa vissiin olla torahampaat ja väärät sääret tai pihtipolvet tai vaikka puuttua ruumiinosia, kunhan on isot tissit niin sitten muut naiset tukahtuvat kateuteen. Ihan sama mitä sanoo niin heti on joku lollo huutamassa että sun mies panis mua heti kun vaan antaisin toosaa.
Sori vaan, mutta en suostu uskomaan miesten olevan ihan niin yksinkertaisia että kukaan voisi vastata tuohon typerään kysymykseen yksiselitteisesti. Vaikka ap:han odottikin vaan sitä että pääsee täällä taas keskustelemaan isojen rintojen paremmuudesta.
72