Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiset tai kolmannen tai neljännen...... odottajia? Onko liikkeet ruvenneet tuntumaan myöhään?

02.11.2007 |

Helou,

Itse odotan toista lastamme ja nyt mennään rv 16. Olen odotellut että liikkeet olisivat jo tuntuneet, mutta mitään todella epämääräistä kummempaa ei ole masussa havaittavissa.... :(

Tietty pyörii päässä mitä mahassa tapahtuu.

Mites muilla jo synnyttäneillä? Onko liikkeet tuntunteet paljon aikaisemmin kuin ekassa raskaudessa?

-S-

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA ne liikeet mitä nyt tunsin viikolla 17+ niin oli todella olemattomia ja epämääräisiä. Itse asiassa tykkäsin enemmän kun ekassa raskaudessa alkoi heti tuntuman selkeästi viikolla 20. Kakkosen kohdalla liikkeitä alkaen viikko 18, jotka suht nopeesti voimistui (olikin oikea jumppari koko raskausajan).

Kyllähän tämä numero kolmekin liikkuu han hyvin, mutta ei niin paljon kun kakkonen.

t Sokeritoppa vk 24+3 luulen mä

Vierailija
2/5 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en yhtään muista ekan ja tokan liikkeitä milloin alkoi tuntua. Mutta kolmosen aikaan rv 18 tunsin pieniä liikkeitä ja rv 20 ne tuntui kunnolla jo. Tän nelosen aikaan alkoi tuntua rv 18 aikoihin ja nyt tunnen ne joka päivä aika selvästi jo :) Mullakin oli epätodellinen olo kun mitään ei tuntunut, mutta ultrassa kuitenkin kaikki oli hyvin ja sai rauhan. Mulla istukka takaseinämässä, eikös sekin jotenkin vaimenna niitä potkuja jos se on edessä? ainakin niin on sanottu.

M@m@ rv 19+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syykin selvis, oli istukka etuseinässä. Tai sit sun baby voi olla vaan rauhallisempaa sorttia kun edelliset!! :-)

Vierailija
4/5 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä tyydyn vaan odottelemaan rauhassa, ensi viikollahan asiat voivat olla jo ihan toisin!

Kiitos vastanneille ja hyvää viikonloppua!

-s-

ps. ihanaa odotusta kaikille

Vierailija
5/5 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ekasta etuistukka ja silti tunsin liikkeet ekan kerran rv:llä 17 ja nyt samoilla viikoilla ei tunnu oikein mitään ja takaistukka.