Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mitään mitä ODOTTAA :( haluaisin keksiä mitä tahaansa mitä olisi ihana odottaa,

Vierailija
28.10.2007 |

kuten risteily, etelän matka jne, mutta mihinkään ei varaa oikein ole. Se masentaa, kaikki muuten oikein hyvin, mutta JOTAIN MITÄ ODOTTAA, ja suunnitella!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on pelkkää arkista puurtamista, töitä, kotitöitä, lasten hoitoa jne. eikä mitään kohokohtia. Olemme pitkään etsineet uutta kotia mutta kun sitäkään ei meinaa löytyä millään niin fiilikset alkaa olla ihan maassa.

Vierailija
2/12 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisit odottaa parempaa päivää, etkä itkis tyhjää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin vain että olisi jotain mitä aina suunnitella ja miettiä, kaikki vain on aina samnlaista kun hoitovapaalla on. Anteeksi valitukseni.

Vierailija
4/12 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjästä vaan ei pitäis itkee. Pitäis osata arvostaa sitä että kaikki on ok ja odottaa seuraavaa ongelmatonta päivää. Miksi et käytä aivojasi ja kehitä itelles odotettavaa?

Vierailija
5/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olet kuolemansairas

2. lapsi/lapsesi kuoli tapaturmaisesti

3. Mies on parantumaton narkkari/alkkis

4. Kettu söi koiran

5. kämppä paloi/ryöstettiin

6. Kaveri huijasi omaisuutesi

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan tällä hetkellä tyttären syntymäpäiviä ja kun ne saadaan juhlittua, niin alan odottamaan (ja valmistelemaan) joulua :)

Vierailija
7/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että positiivisesti ajattelevat elävät pidempään. Itse odotan montaakin asiaa tällä hetkellä, vaikka olenkin köyhä, eli matkoista ei tietoakaan. Odotan kovasti, että kirjastoon hankitaan eräs uutuusleffa, jotta pääsen sen näkemään. Odotan, että perjantaina lapset pukeutuvat naamiaisasuun tarhaa varten ja voin ottaa heistä kuvia.

Ensiluntakin on ihana odottaa!

Vierailija
8/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän opetella olemaan onnellinen jokaisesta arkipäivästä, sillä sitähän se elämä on. Juu, ei ole helppoa, mutta olen vähitellen oppinut. Se, että odottaa vain tulevia matkoja jne., vie huomion hyvästä arkielämästä....

Vierailija
9/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on surullista, kun niin usein ihmiset elävät juuri etapista etappiin, sellaista " sitten kun" elämää. " Olen onnellinen sitten kun valmistun yliopistolta" (tässä välissä järjestetään isot valmistujaisjuhlat)..." Eikun olenkin onnellinen sitten kun saan viran" (tässä välissä skoolataan uudelle työlle)..." Eikun olenkin onnellinen sitten kun tärppää" (suunnitellaan raskautta, suunnitellaan ristiäisiä, suunnitellaan vauva-aikaa).

Hirveästi päiviä, viikkoja ja vuosia - elämää - menee ohi kun odotetaan vaan sitä seuraavaa kohokohtaa ja virstanpylvästä. Mitä vikaa niissä muissa päivissä on?

Sitä paitsi usein kun lataa hirveät odotukset tietylle tapahtumalle/päivälle, joutuu kaiken lisäksi pettymään, kun hyvin harva tapahtuma voi nousta sille tasolle, että vastaa viikkojen ja kuukausien odotusta!

Ymmärrän, että jotkut ihmiset nauttivat asioiden suunnittelusta ja organisoinnista, ja arjen välissä pitää olla välillä nostattavaa juhlaa. Mutta eikö ole mahdollista nauttia myös siitä arjesta? Silloin saa kokea paljon enemmän ja useimmin iloja ja nautinnonhetkiä. Ja voi sitä arkeakin elävöittää. Miksipä et suunnittelisi kynttiläillallista perheellesi jo vaikka tälle illalle, tai yllätysretkeä jonnekin ensi viikonlopuksi? Suunnittele olohuoneen huonekalujen järjestys uusiksi. Käy ostamassa hyviä belgialaisia konvehteja ja odota sitten iltapäiväkahvia, jolloin nautiskelet niitä. Tai osta uudet alusvaatteet ja odota miehesi töistä paluuta. Miksi aina pitää olla jotain super suurta ja erilaista, jotta jaksaa innostua ja odottaa ja organisoida?

Ihan tavallisessa arjessa on satoja pikku nautintoja ja odotuksen arvoisia hetkiä...Jos ap opettelisit huomaamaan ne, ei elämä tiivistyisi vain pieniin ajanjaksoihin muun ajan ollessa pelkkaa niiden odotusta.

Vierailija
10/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole pitkään aikaan ollut mitään mitä odottaa. Tämä ei silti tarkoita sitä ettenkö olisi onnellinen terveistä lapsista jne...

Olen ollut nyt kolme vuotta kotona ja kuopus on vasta 4kk joten vielä täytyisi jaksaa tätä todella tylsää arkea. Täällä kun ihan oikeasti on Supertylsää! Ei ole yhtä ainuttakaan äitiystävää tai edes puolituttua. Täällä ei koskaan kukaan käy lasten kanssa puistoissa. Ei ole avointa päiväkerhoa eikä muskareita... siis nathing!

Mutta " onneksi" sattuu kehossani olemaan 30 ylimääräistä raskauskiloa jotka aloitan karistamaan tänään. Nyt on mitä odottaa!

Vierailija
11/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ala odottaa töihin paluuta. Sitä joka-aamuista kiirettä hoitoon ja töihin, kiireisiä iltoja jne.

Kummasti alkaa tuo kotielämä maistua makeammalta.

Nauttikaa tästä päivästä, huomisesta kun ei koskaan tiedä!

Vierailija
12/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaan voi keksiä vähälläkin rahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme