Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmisen täytyy perustaa eläintarha??

Vierailija
28.10.2007 |

Meille muutti keväällä uudet naapurit, maaseudulla kun asutaan on pihasta pihaan noin 200 metriä. Naapurin tontti on parin hehtaarin pläntti, jolle sitten on alettu keräämään kaikki eläimet niinkuin Nooan arkkiin.

Kesäällä kilipukit kävivät jo syömässä meidän salaatit, mutta sama tuo etanat olivat jo aloittaneet. Naapuri ei asiaa kommentoinut, emme mekään.

Nyt naapuri on aloittanut koiran ulkoilutuksessa uuden tavan, ovi auki ja kaksi schäferiä ovesta ulos. Joka päivä tällä viikolla ovat koirat juosseet kylän kaikki talot ja pihat läpi.

Kohta kai tulevat hevoset ja ponit, jotka seisovat savelle tallatussa pellossa syömään meidän nurmikon.



Ymmärän, että on kiva muuttaa kaupungista maalle ja hankkia eläimiä, mutta voisi niitä asianmukaisesti myös hoitaa. Koko kylänraitti ei ole omaa pihaa ja parin hehtaarin tontilta ei tallattavaa riitä koko eläinlaumalle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös maalla asuu muita ihmisiä, jotka pitää ottaa huomioon.

Vierailija:


No on se nyt ihme jos ei edes maalla saa enää eläimiä pitää.

Vierailija
2/11 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


schäferiä???? Tarkoittanet saksanpaimenkoiria???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helvetin kuustoista sentään! Sehän se pointti tuossa olikin!

Vierailija
4/11 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli soitto rankkurille ja koirat kaniin. Eiköhän opi kerrasta, Samoin ilmoittaisin poliisille todistajien kera jos kilit ja konit tuhoaisivat omaisuuteni ja vaatisin rahallisen korvauksen. Miksi siedät tuollaista, tai miksi kukaan sietää?



Toiset vaan (siis nuo elukoiden omistajat) ovat kertaluokkaa tyhmempiä ja ei sun sitä tarvii hyväksyä tai sietää. Jos joku haluaa eläintarhaa pitää ja vielä elukat kytkemättöminä niin muuttakoon Lapin perukoille ja hankkikoon 10 hehtaarin tontin - siellä on sudet ja karhutkin seurana.

Vierailija
5/11 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se nyt ihme jos ei edes maalla saa enää eläimiä pitää.

Vierailija
6/11 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulevat usein että maalla ei ole mitään sääntöjä ja että siellä voi elää kuin siat pellossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin on asioita, joita täytyy hoitaa yhdessä, vaikkapa tie- ja vesiasiat. Siinä syy miksi toivoo, että naapuri itse älyäisi, ettei voi elää ihan miten vaan.

ap

Vierailija
8/11 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aapeen ongelma ne vapaana juoksevat koirat? Eiks toi " eläintarha" ole vähän liioiteltu ilmaisu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä, miksi irrallaan olevat koirat häiritsevät jne. (kaikki urpot eivät sitä tosiaan tajua). Luulisi, että jos selität ystävällisesti, välit säilyvät siedettävinä.

Vierailija
10/11 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 6v ei ole koskaan pitänyt koirista ja vapaana omalla pihalla juokseva nuori iso ja vieras koira ei todella ole kiva yllätys kun se nurkan takaa tulee.



Ja mitä eläintarhaan tulee, mielestäni eläintarhaa alkaa muistuttaa, jos 2ha tontilla on kaksi koiraa, neljä vuohta, kaksi hevosta, kaksi ponia sekä kissa. Tontista vielä 3/4 osaa on metsää, jossa eläimet eivät ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko hassua jos muutkin puhuisivat esim. Chinese Crested dogeista eikä kiinanharjakoirista?