Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun kurkussa voi olla?

Vierailija
28.10.2007 |

Todella kipeä. Eilen en pystynyt kunnolla puhumaan tai nielemään. Tänään sattuu nieleminen. Mutta VAIN toiselta puolelta on kipeä. Kannattaako mennä lääkäriin kun mitään muita oireita ei ole? Vai onko todennäköistä että menee itsekseen ohi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanoi että on punainen ja ärtynyt. Toisen nielurisan alla on ikäänkuin jokin patti tms, näkyy tosi huonosti.

Vierailija
2/2 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi meinaan sattua vaint oiselle puolelle aluksi.. eli lääkäriin ja ottamaan nieluviljely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän