Penispumppu - kokemuksia?
Onko kokemuksia penispumpusta? Saako lisää kokoa ja kovuutta? Entä venyvätkö pallit?
Kommentit (3)
Mulla ainakin alkoi terskan alle tulla nk. donitsi. Käy sivulla tigerpumping ja katso, millaista tuhoa liiallinen pumppaus saa aikaan. Liekö noilla ukoilla enää seisookaan?
Sitä en sano, etteikö pumppu olisi tehnyt hyvää. Sillä voi pitää itsensä orgasmin partaalla pitkään ja turvonnut tavismela oli eukostakin kiihottava.
Pallien imutusta ei missään tapauksessa. saat vakavia kudosvaurioita. Kulliinkin tulee herkästi suonikohjuja.
Lisää kokoa on hommattu Andropenis-laitteella. Sitä on suomessa joku oululainen urologian klinikkakin myynyt. Liekö oikeasti toiminut?
Mulla tuli vain pumpatessa kipua terskaan ja en olisi ainakaan orgasmia voinut saada sillä pumpulla.
Kyljessä oli joku täryvibra joka ei sekään tuntunut miltään.
Kokoa sillä ei kai tule kuin hetkellisesti, mutta mulla sekin turvotus poistui heti kun otin vehkeeni pois "kammiosta".
Eli perinteisesti jatkan vaimon suihinotto ja pano on parasta...
Hyvin aktiivisesti käytettynä varmaankin lisää paksuutta hivenen, mutta kukapa sitä niin paljoa jaksaisi käyttää. Kovuutta se ei minusta lisää.
ja penispumppua käytetään penikseen ei palleihin! Eli ei niihin vaikuta mitenkään.