Moniko on päättänyt ostaa muumiläppärin joululahjaksi?
Kommentit (17)
a, kun isosisko pelaa oikeaa tietokonetta. Onko muuten kestävä kapine?
Mistä tollasia prinsessaläppäreitä saa ja mitä maksaa?
olin jo innoissani, että onko sellainen olemassa, mutta ei taida läppäriä toivovalle puolisolle kelvata lasten versio =D
Hän osaa sitä aika hyvin jo käyttää vaikka ikää on 3-v.
Osaa siis avata sieltä erilaisia ohjelmia ja pelejä mitää osaa ihan hyvin käyttää.
Siinä on kaikki tehtävät erilaisia kirjaimiin, lukemiseen, kirjoittamiseen, konsonantteihin ja vokaaleihin, numeroihin ja ääniin liittyviä tehtäviä.
Todella pitkäikäinen ja opettavainen vekoitin. Paljon järkevämpi ja hyödyllisempi kuin moni muu turha vekotin ja vempain jota lapsille keksitään...
Meilläkin 4v poika osaa käyttää tavan tietokonetta ja pelikonsolia mutta minusta pienelle pojalle tuollainen on ihan paras, opettavainen ja turvallinen.
No miksi ostat lapselle legoja, pikkuatoja, nukkeja, leikki-imureita, leikkikeittiöitä, lelu astioita tai ylipäätään mitään leluja???
Lelun tehtävä on ilahduttaa ja kehittää lasta. Jos tuo perhanan läppäri on tuttava perheiden kesken tapelluin ja rakkain lelu niin tuskin siinä mikään on pielessä...
Ajattelin kans kohta 6v pojalle sitä rölliläppäriä, onko kellään siitä kokemuksia
Hittimenestys ja joulun rakkain lahja.
No jaa... turha ja turha...
Meidän 4v oppi aakkoset ja kirjoittamisen ja osittain lukemaan koneella leikkiessään... :)
Minä kyselin kesällä muumiläppärin perään ja mua pidettiin lähes vajaana. Ostin silti ja tykätty on!
Mä olen kans miettiny, että jos ostas. Poika täyttää joulun aikoihin 3 vuotta.
hänen ikäiselleen?