Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko muista kotiaideista, etta valilla kukaan ei ole tyytyvainen, mikaan ei toimi, kaikki epaonnistuu, vaikka kuinka yritat parhaasi?!?!

Vierailija
25.10.2007 |

Varsinkin väsyneenä nämä tuntemukset ovat mulla pinnassa, kuten nyt. Pienetkin vastoinkäymiset alkaa itkettää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla masentunut.

Vierailija
2/3 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yhdelle pokkaat, pyllistät toiselle ja aina on riittämätön olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina kiukkuinen kotona, mies myös väsynyt omiin töihinsä ja minun kiukutteluun.

Rupesin tekemään töitä kotona etätyönä, projektiluontoisesti. Mielialani parani, teen töitä lasten päiväuniaikaan (ennen nukuin itsekin pari tuntia päivällä enkä silti ollut pirteä) ja joskus iltaiisin miehen tultua kotiin. Tunnissakin saa hurjasti aikaiseksi koneella kun mies vahtii muksuja.

Tämän työnteon takia tunnen itseni IMISEKSI enkä vain äidiksi. Jaksan paremmin, olen pirteä, älykäs ja fiksu normaali oma itseni. Ja jaksan olla paremmin lastenkin kanssa, ulkoillaan aamupäivät ja usein vielä iltapäivälläkin ennen ruokaa.

Minä totesin että mulla vain ei sovi pelkkä kotityö ja lastenhoito. Pienetkin projektit suoritan kunnolla ja tarmolla, työpaikalla ollaan tyytyväisiä raportteihini ja minä olen tyytyväinen kun saan hoitovapaallakin omaa " taskurahaa" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme