Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~****3-KUUMEILIJOIDEN viikon 42 pe-su*****~

19.10.2007 |

Viikonlopun alkua kanssasisaret!!! Plussatuulet puhaltamaan kaikille piinailijoille ja peitot heilumaan, joilla ovisaika...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen viikkoa sitten tikutin oviksen ja muka oireilinkin. Sitten viime viikolla oli lupaavia raskausoireita, ja kaksi negatestiä ehdin tekemään. Tätiä ei näkyny ja olin ihan ihmeissäni, joten eilen kävin gynellä, niin siellä katottiin ultralla ja toisella puolella oli vanhempi puhjennut rakkula ja toisella puolella juuri kypsä puhkeamaisillaan oleva follikkeli, eli lääkärin mukaan minulla olisi ovis ollut eilen tai tänään... Nyt kyllä on alamaha aika kipeä, että olisikohan ne niitä oviskipuja?! Olin ihan onnessani silloin kolme viikkoa sitten, kun ovistesteihin tuli väriä, että nyt mä ovuloin... Mutta se olikin vain joku kysta... Nyt toisaalta on helpottavaa, että vielä ei ole tätä kiertoa menetetty! Onneksi toissailtana pupuiltiin ja eilen sitten vielä varmisteltiin, kun oli tuo tieto oviksesta... Taas on siis menossa tällainen tosi pitkä kierto!

On tämä vaan aika jännää... Kun ajattelee, että lisääntyminenhän on biologiaa ja ihan luonnollinen asia, mutta kuitenkin niin mystistä ja arvaamatonta!

Mimmi75; kp41/??

Vierailija
2/5 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on toista päivää kuumeessa (tänään jovähän parempi) ja kaksiyötä on mennyt nyt valvoessa, tai siis pätkittäiset yöunet takana, zzzz... Joku kuumeflunssa ilmeisesti liikkeellä. Kuumetta yli 38 astetta. Päivällä parepi ja illalla kuume nousee. No, se on elämää.

Illalla enen kun valvomisrumba alkoi päästiin heiluttamaan peittoja. :) En olisi kyllä kauheasti jaksanut, mutta jotenkin se meni. Nyt kai kp vasta 12/26-29. Lauantaina tai sunnuntaina pitäisi vielä jaksaa. En tiedä mikä vaivaa (väsymys?), mutta ei pahemmin huvita. Eilen näytti siltä, että hiiva olisi " päällä" . Ostinkin apteekista maitohappobakteeri- kapseleita, jos vaikka auttaisi.

Ensi kierrossa en kyllä sitten mitään ihmeepiä vitamiineja syö enkä jaksa stressata. Alkaa ärsyttää tämä ainainen stressaaminen. :/

Nyt täytyy mennä laittamaan junnut päikkäreille. Jos saisin itsekin vähän levättyä.

Hyvää viikonloppua! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljainen pino on...

No, mulla on nyt karmea flunssa! Eilen nousi kunnon kuume... Kiva olla muksujen kans keskenään kotona, kun miehellä oli tänään työpäivä. Tuli muuten mieleen, että tappaakohan kuume siittiöt?! Oletus on, että ovis olis ollu eilen tai toissapäivänä. Ke ja to pupuiltiin... Suunnitelmissa oli vielä eilen varmistella, mutta ei todellakaan jaksanu...

Eilen juteltiin miehen kanssa, että nyt ei ole kummallakaan mitään ennakkotoiveita tulevan vauvan sukupuolesta (jos siis sellainen vielä saadaan). Meillä kun on jo tyttö ja poika... Poikaa odottaessa alkuun ajattelin, että olisi kiva kun syntyisi toinen tyttö, kun itselläni ei ole ollut siskoa ja lapsille kuitenkin tuli aika pieni ikäero (vähän reilu 1½ vuotta). Mies toivoi selvästi silloin poikaa, vaikkei suoraan sitä myöntänytkään. Aika pian kuitenkin minulle tuli " poikatunne" , sillä raskaus oli jotenkin niin erilainen kuin esikoisella. Tosi paljon oon nyt miettiny aiempia raskauksia ja lasten vauva-aikoja. Jospa meille pian suotaisiin se kolmaskin...

-Mimmi75-

Vierailija
4/5 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kirjoitan nyt jotain tähän.

Nyt kyllä minulla palaa kohta käämit..! :/ Tikuttelin tänäänkin ovista eikä tullut plussaa. Tänään on 14 tai 15/26-29. En nyt ymmärrä... Venyvät limat tuli eilen ja tänään tulee enää vesimäistä (sori ilmaisu), eli onko ovis mennyt jo??? Lauantaina tikuttelin vielä päivälläkin, mutta negaa näytti. Tänään on jomottanut aika kipeästikin. Tikuttelen vielä huomenna, mutta jos ei plussaa tule niin antaa olla. Puuhailtu on to ja la.

Nyt pitää mennä katsomaan mitä lapset tekee.

Vierailija
5/5 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Kolmonen on haaveissa. Lapset 03 ja 05. Ja nyt mieskin vihdoin lämmennyt ajatukselle kolmannesta.

Nyt kp 33/28-31 ja testi näyttää negaa!!! ei kyllä mitään raskausoireitakaan ole. Onkohan menkat siis vaan näin paljon myöhässä? Vai mitä kummaa tämä on?

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

(tuli nyt hieman pikainen esittely mutta meteli yltyy lastenhuoneessa, joten on parasta mennä katsomaan mikä siellä on tilanne...)