pillerit pois, milloin tärppää, uus yritys
Viesti jäi pois.
Siis oon käyttänyt pillereitä melkein viis vuotta ja nyt ne on jätetty pois.
Onko kokemuksia milloin vois tärpätä?
Menkat ei ole edes alkanut pillereiden jälkeen. Onkohan mahdollista tulla raskaaksi jos ei ole menkkoja edes ollut pillereiden jätön jälkeen.
Ihan uus juttu mulle.
vauva on siis tervetullut.
Kommentit (7)
Sen jälkeen meni aika pitkään ennen eka " luomuja" (varmaan lähes 2kk). Seuraavasta kierrosta jo tärppäskin!
Kun nyt kerran kyselit, tulin vastaamaan. Meillä tärppäsi ihan heti pillereiden lopetuksen jälkeen. Olin syönyt 7 vuotta pillereitä. Plussan sain eilen, joka oli kp 30. Otin viimeisen pillerin 14.9, menkat alkoivat 19.9 ja eilen plussasin. Oltiin ihan tjot-meiningillä liikkeellä, käytettiin kondomiakin alkuun. Tuntuu kyllä ihan uskomattomalta, että voi näin nopeasti tärpätä.
Nyt täytyy sulattaa asiaa, tuli tieto niin äkkiä.
Tsemppiä yritykseen!
6 vuotta söin sitä ennen pillereitä.
Kovasti plussaonnea teille!! :)
Viipero
on niin yksilöllistä. Toisilla menee tosi pitkään, toiset tulee heti raskaaksi. Oon kyllä kuullu et heti pillereiden lopetuksen jälkeen olis otollista aikaa. Itsellä kävi esikoisen kohdalla niin, että tulin heti tyhjentymisvuodon jälkeen raskaaksi. Toista sitten tehtiin puoli vuotta, silloin olin ollut ilman pillereitä.. Ja nyt yritystä hormonikierukan jälkeen.. Saas nähdä kuin nyt käy..
Tsemppiä! Toivottavasti sulla tärpää pian!
iiiik
Eli eilen tein testin. Ja pölussa tuli . Eli pillereiden jälkeen yk 4 tärppäs
mariatar84 rv5+7 eli huomenna jo rv 6 :)
ja kun jätin sen pois niin kuukauden sisällä tärppäsi, eli ei ehtinyt tulla menkkoja lainkaan eli lasketun ajan määrittäminen hieman vaikeampaa tietystikin, mutta kyllä se munasolu tosiaan voi irrota sieltä piankin ehkäisyn loputtua.
viesti jää pois, voit mennä vastaamaan siihen omaan viestiisi ja sillä tavalla kirjoittaa asiasi sinne :) )
Ja itse kysymykseesi, kyllä voit ovuloida vaikkei kuukautiset olisi alkaneet. Varminta on tietysti odottaa ekat vuodot jotta näet vähän minkä pituisia kiertoja tulee ja siten tietää paremmino ovulaation ajankohdan (n.14vrk ENNEN kuukautisten alkua). Kierrot saattavat olla jonkin aikaa sekaisin pillereiden jälkeen. Söit varmaan levyn loppuun ennen lopettamista? Se on yleensä paras ratkaisu.
Onnea ja pikaista plussausta!