Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennin siskolle nimi

16.10.2007 |

Niinhän siinä kävi, että taas tuli tyttö vaikka oltiin keksitty vaan pojalle nimi... ;) Eli etsintä alkakoon!

Isosisko on Enni Alina, ja jotain saman suuntaista haetaan nytkin. Kaikkien perheenjäsenten nimi loppuu i-kirjaimeen, ja olisi hauska (joskaan ei pakollista) jos tyttö saisi myös i-loppuisen etunimen. Tykkään hirveästi E-alkuisista nimistä, mutta ei saisi mennä liian lähelle Enniä (tytön " työnimenä" on ollut Elvi, mutta mies sekoittaa nämäkin vaikkeivät nyt niin samanlaisia ole...). Kaksitavuisuus olisi myös yksi toive.

Itse olen ajatellut mm. näitä nimiä:

Aina

Helmi

(Elvi)

Maria

mutta vielä mikään ei ole tuntunut juuri siltä oikealta... Auttakaatten siis! :)

Suhni & " Elvi"

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia suosikkejani ovat Elsa, Elsi ja Elisa, mutta mies tuntuu olevan ihan täysin erilaisilla linjoilla (tyyliin Sari, Pihla)... Joten saapi ehdotella lisääkin!

Vierailija
2/11 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä lisää nimiä, jotka sopisivat hyvin Ennin siskolle. Aiemmissa ehdotuksissa oli jo niin paljon i-päätteisiä, joten näissä ei niitä valitettavasti ole, mutta muuten samantyylisiä nimiä kuin isosiskollakin.

Enni ja Nea/Neea

Enni ja Venla

Enni ja Emilia

Enni ja Eerika

Enni ja Iina

Enni ja Ilona

Enni ja Linnea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aini

Eevi

Sanni

Mimmi

Aimi

Elsi

Assi

Anri

Lil(l)i

Helvi (täs ois mukana se Elvikin ;o)!)

Saimi

Saini

Helmi

Heini

Heidi

Ju(u)li

Oili

Sani

Ja voin muuten kertoa, että ainakin mulla menee kieli solmuun lasten nimssä, vaikkei olekaan samankaltaisia ja sekaan mahtuu vielä lemmikitkin ;o) eli sen takia ei kannata kivaa nimeä hylätä ;o)!

Vierailija
4/11 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninni tai Minni ;)

Vierailija
5/11 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli Elena

Nella Amanda ??

Vierailija
6/11 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimeksi:

Ninni

Sanni

Eevi

Toinen nimi:

Amanda

Aliisa

yhdistelmä:

Helmi Aurora

Sanni Juulia

Vierailija
7/11 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaikka: Eevi, Eedit, Essi, Elli.

Eevi Ilona

Essi Melina

Elli Viola

Kaikki mun mielesta söpösiä nimiä =)

Vierailija
8/11 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essi

Eevi

Emili

Etti

Esteri

Elli

Eili

Elsi

Elisi

Eiri

Eedi

Etti

Eeni

Eimi

Tässä nämä E-alkuiset,ja I-loppuiset nimet, alla lisäksi muita kivoja nimiä Ennin siskolle:

Sessi

Senni

Meri

Erina

Senja

Emilla

Menna

Venla

Mesi

Seera

Toivottavasti löytyi joitain kivoja =)

Vierailija
9/11 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Elvia on käytössä ja Elvikkikin ehkä kävisi, vaikka ei ole vielä kellään nimenä.

Vierailija
10/11 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enni ja Elsa olisivat minusta riittävän erilaiset. Tai Enni ja Eeva? Minä pidän hurjasti nimesta Elisa, kävisikö se?

Meeri Helena (i-loppuinen)

Meri Elisa

Essi/Elsa/Elsi/Eeva/Eevi Alisa

Miltä kuulostaa?

Totta, niin kuin joku jo sanoi, että sisarusten nimet menevät joka tapauksessa joskus sekaisin, vaikka olisivat aivan erilaiset. Vanhempien sukulaisten ja vaikkapa koulussa opettajien on kuitenkin helpompi erottaa lapset, jos sisarusten nimet eivät ole aivan samanlaiset. Itse halusin omille lapsille nimenomaan eri alkukirjaimilla alkavat kutsumanimet, ovat minusta jotenkin vahvemmin omia persooniaan, kun nimetkin ovat erilaiset, vaikka samaa tyyliä kuitenkin.

- tiukkis

Vierailija
11/11 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja kyllä tuo Elsa olis minusta aivan ihana nimi Ennin siskolle. Alkaa samalla kirjaimella ja on jotenkin saman tyylinen. Kun sitten taas, vaikka esimerkiksi Elli on mielestäni tosi kiva nimi, niin se on niiin samanlainen kuin Enni.

Muita nimiä mitä nyt yhtäkkiä tulee mieleen:

Enni ja Elise

Enni ja Aini

Enni ja Alisa

Enni ja Alli

glemei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä