Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 'tietää' olevansa raskaana, testi miinus, oireita on.

Vierailija
29.10.2008 |

Nyt menossa kp 24/n. 30 ja eilen (n. 8 päivää oviksesta) alkoi olemaan sellainen olo, että olen raskaana. Vatsaa vihloi, on repäisykipuja, paineen tunnetta alavatsalla. Lisäksi on kylmä, väsyttää ja olo on 'hassu'. Tänään tein aamuvirtsasta herkän testin, joka oli nega.

Olen kyllä ihan varma että olen raskaana (olisi kolmas raskaus). Sanoin jo miehellekin. Voi että kun pitää vielä odottaa että voin tehdä testin uudestaan. Jos viikon vaikka sinnittelisi.

Muilla kokemuksia, että olette vaan 'tienneet'? :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt viikolla 7+4.

Vielä viime viikolla apteekin testiin hädin tuskin ilmestyi mitään. Lähinnä haalea varjo.

Mutta raskaana ollaan. :)

Pahoinvointia ja väsymystä on ollut jo 3 viikkoa ja viluttanut neljä viikkoa.

Vierailija
2/3 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksestani.

On 4 lasta ja joka ikinen kerta olen tiennyt olevani raskaana. Vaistonnut siitä lähtien kun tulin raskaaksi.

Kolmas lapsi sai alkunsa ihan kierron loppupuolella(ainut kerta kun harrastimme... sen kierron aikana). Kun menkat oli myöhässä raskaustesti näytti negaa ja olin aivan varma raskaudestani. Tein kolme negatiivistä testiä ja yritin takoa järkeä päähäni etten ole raskaana. Viikon päästä tein vielä yhden testin ja se oli positiivinen. Ei johtunut siitä, että olisin toivonut, sillä emme varsinaisesti olleet ajatelleet kolamatta tehdä.

En ole koskaan luulluut olevani raskaana silloin kun en ole raskaana.

Ihmisellä on vaisto joka tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkio on ollut kohdussa kiinnittyneenä vasta max pari päivää, ei se istukka vielä eritä niin paljon hormoneja että testeissä näkyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän