Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kahden lapsen äidit - me ollaan ainoita täydellisiä äitejä.

Vierailija
13.10.2007 |

Yksi lapsi on liian vähän ja kaikki kahta enemmän liikaa.

Tyttö ja poika mieluiten, niin kuin minulla.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden lapsen perhet on tylsiä. En tarkoita tätä ilkeilläkseni, sillä tiedänhän minä, että niin ei ole. Mutta jotenkin inhoan sellaista " tavallista tapaa" ja kahden lapsen perheet ovat juuri niin TAVALLISIA.

Itse päätinkin jo lapsena että vähintään kolme lasta haluan, sillä en halua olla tavis. Ja jos niin ikävästi kävisi että saisin vain kaksi niin toivottavasti olisivat edes samaa sukupuolta keskenään. Sekin olisi hieman erikoisempaa.

Olen varmaan vähän hassu :) mutta sinun tilanteesi kahden lapsen äitinä (toinen tyttö ja toinen poika) on minun kauhukuvani elämästä :)

Vierailija
2/20 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan molemmat kolmelapsisesta perheestä - siinä ei enää riitä kunnolla kunnollista huomiota kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eri sukupuoltakin ovat. Ne on vielä yhdellä kertaa tehty joten kaikki on super täydellistä ;-)

Jokainen tietää itselleen parhaimman lapsiluvun. Ja kaikki eivät edes saa niin montaa lasta kuin haluaisi.

Vierailija
4/20 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi poikaa. Oikein sopiva kokoonpano :)

Kaikesta täällä jaksetaankin vääntää...

Vierailija
5/20 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen 6-lapsisesta perheestä ja huomiota on kaikki saatu enemmän kuin tarpeeksi. Ainakin jos vertaa ystäviini joilla tuo huomion saaminen vanhemmilta on jäänyt vähemmälle. Useat yksi tai kaksi lapsisesta perheestä!

Eli eiköhän se ole vanhemmista kiinni eikä lasten lukumäärästä tuo huomio.

Vierailija
6/20 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6

Vierailija
7/20 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika harvoin olen kuullut, että kukaan sanoisi oman perheensä lapsilukua muuta kuin täydelliseksi. koska yleinsä niitä tehdään juuri se määrä kuin halutaan. Eli eikös tuo aloitus ollut vähän hölmö?

Vierailija
8/20 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla kolme lasta. Olivat laittaneet sen kolmannen samaan kouluun kuin kaksi ekaa kun eivät jaksa kuljettaa muualle. Koulu on ihan eri lailla painottunut kuin mihin lapsella on lahjoja, mutta käytännön kätevyys painaa enemmän.

Meillä on kaksi lasta ja tasan kuskataan niihin kouluihin, jotka kumpaisellekin sopivat.

Vierailija
9/20 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä luku...mutta haluan ehdottomasti lisää!!!! kolme tai neljä lasta olis kiva. Kaksi on aivan liian vähän!

Vierailija
10/20 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aika harvoin olen kuullut, että kukaan sanoisi oman perheensä lapsilukua muuta kuin täydelliseksi. koska yleinsä niitä tehdään juuri se määrä kuin halutaan. Eli eikös tuo aloitus ollut vähän hölmö?

Vierailija
11/20 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäs noita kouluja itse pääsee valitsemaan? Kyllä meidän lapset käy ihan lähimmässä koulussa..sitten koulun jälkeen harrastetaan niitä lajeja mihin on lahjoja. Ei sitä sentään tartte kakaroita eri kouluihin kuskata!

Vierailija
12/20 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

painotan nyt näitä kahta sanaa....niin kirjoitus ei ole väärin!

Vierailija
13/20 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan koulun saa kyllä itse valita. Jopa kuntarajojen yli. Silloin vain ei kunta maksa matkakustannuksia yms.

Me asutaan Helsingissä, ja täällä on kyllä pilvin pimein valinnanvaraa.

13

Vierailija
14/20 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Eelia -

Vierailija
15/20 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin rehellisyyden nimissä täytyy myöntää, että joskus väsyttää kyllä, kun ei ole mitään tukiverkostoa olemassakaan, käyn kuitenkin kokopäivätyössä ja vapaa-aikana huolehdin sairaista sukulaisista.

Vierailija
16/20 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samalla se ruoka pitää kaupasta ostaa ja tehdä kahdelle kuin viidellekin lapselle. 22

Vierailija
17/20 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jaksa laittaa ruokaa, niin ei sitä jaksa laittaa oli sitten pestävänä kymmenen tai kakskymmentä perunaa ;)

Vierailija
18/20 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsin mahdollinen ja kipuilenkin koko ajan, pitäisikö yrittää kolmatta lasta. Mutta ajatus kolmannesta sectiosta on vähän liikaa...

Vierailija
19/20 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvaa onnistuuko kun on monta pientä lasta?

Toi henkilö ei tarttisi miestä eikä lapsia, voisi kuurata kaiket päivät vain omaa asuntoa, niin olisi sitten mieleen.

Vierailija
20/20 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi