Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas näitä tuttuja arvuutteluita :)

12.10.2007 |

Entuudestaan jo kaksi lasta mutta enpä mä oo aiemmin oviksista ollut hajullakaan...

Mulla oli viimeistä edeltävä kierto ihan sekaisin, välivuotoja ym. ja viimeisimmät menkat alkoi 28.9.

Mulla oli ovis tod.näk nyt tän viikon ti-ke hujakoilla, limaa tuli ja tulee itseasiassa vielä tänään perjantainakin[vai valkovuotoako lie?]. Lämmöt oli ma aika normaalit muistaakseen ti-to alilämmön puolella[mulla normaalilämpö nakutettu 36,4] ja nyt tänään sitten nousseet 37. masu ollut ja on vieläkin arka, enää tosin ei juili[oli muuten vars. yhdynnän aikana tosi kovat ilm. oviskivut].

pupuiltiin la iltana urakalla kun lapset oli hoidossa ja tiistaina[vai oliko keskiviikkona sittenkin] lämmiteltiin, eli loppuhuipennus jäi pääsemättä..

Eli kuten otsikossa sanoin, arvuuttelua, mitä luulette, voiskohan olla tärppionnea matkassa[tiedä, menkkoja tai testiä odotellessa..:)]

Kun oon näitä lukenut niin ihan pyörällä päästä et milloin lämmöt nousee ja jatkuuko ovis[lima??] jos kiinnittynyt ja tuleeko aina kiinnittymisvuotoa ja jos tulee niin milloin... ääh...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen perjantaina pupuiltiin vielä, tänään aamulla ollut lämmöt alhaalla ja nyt sitten iltaa vasten taas kohonneet... normaalia kehon toimintaa? ääh... pitää katsella et mitä kuun vaihde tuo... peukkuja pystyyn...

eipä tuo mies ole muka ajatukselle lämmennyt vaikka pitkään ollaan puhuttu mut eipä me mitään hommailtais ilman ellei...

sekavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla