Molemmat tyttäreni paljastivat harrastavansa säännöllisesti seksiä :( Olen järkyttynyt
Olisi saanut tyttöjen nuoruus vielä jatkua. Nyt on koko ajan pelko, että tytöt tulevat raskaaksi tai saavat jonkun taudin joltain hiv-mieheltä. En olisi uskonut omista tyttäristäni tällaista.
Kommentit (22)
sanoivat vain että säännöllisesti..eivät ole kumpikaan naimisissa, joten ei ole mitään vakikumppania.
t. ap
Minä olin tasan 20v jo äiti ja harrastanut seksiä säännöllisesti jo useamman vuoden ajan.
mieti ensin tämä. Eikö se ala nykyään jo 14 vuotiaana?
Mä sain esikoisen 23v..
Taitaapi kuitenkin olla provo
Kumpikaan tytöistä ei ole naimisissa :(
t. ap
19 v. ehkä vähän nuori, mutta haloo-a aikuisista ihmisistä on kuitenkin kyse.
ei kyllä harrasta seksiä vielä 14-vuotiaana!Sellaiset pikku seksi lolitat pitäisi raahata kotiin kasvamaan...yäk että lapset harrastaa seksiä
vaan pilailla tylsän koti-iltasi ratoksi. Hanki elämä.
Vaan vietän vapaa-aikaa kun nuorin lapseni (2 v.) on mieheni ja isompien lasten kanssa mummolassa niin ei tarvitse edes nuorinta vahtia.
Mää oon menny kihloihin vuonna 1990 ollessani 16. Ja joo, kyllä harrastin säännöllistä seksiä jo silloin...
Olen tosin naimisissa silloisen kihlattuni kanssa edelleen..
19-vuotias on aikuinen, mitä hänen tekemiset sulle kuuluu millinpätkää??
Sulla on 25v. ja 2v. lapset?! ja ilmeisesti 19v. siinä välissä ainakin...
Kaiken kaikkiaan minulla on 7 lasta.
t. ap
että 19 vee harrastaa säännöllisesti seksiä. kun ei kaikki tosiaan ole sen ikäsenä kovinkaan aikuisia. ja varmasti kaduttaa muutaman vuoden päästä satunnaiset kumppanit. t. kantapään kautta...
kumma olet ap,onko uskonnollista taustaa,jos ei niin säälin sinua.. olet harvinaisen pönttö!
mä oon pitänyt itteeni tiukkiksena kun en salli pian 19v harrastaa seksiä ennen avioliittoa, näyttää niitä olevan muitakin liikenteessä
ihanaaaaaa
hieno asia ettei menetä neitsyyttään joskus 14-vuotiaana ja ettei saa lapsia 16-21-vuotiaana
jos äitini olisi hieman neuvonut oikeammalle polulle nuorempana... rakkaus on rajoja.
Ensimmäinen pelkkä seksisuhteeni oli siitä vuosi eteenpäin, vasta tultuani täysi-ikäiseksi mukaan tuli joitakin yhden illan suhteita. Olin 23 kun esikoinen syntyi. Pisimmät ajat ilman seksiä(3kk) olen ollut nykyisessä avioliitossani =p
JA menneisyyteni ei kaduta pätkääkään!
Varsinkin nuorimmaisen kohtalo järkyttää ja myös vanhemman. Eivät ole vielä noin nuoret valmiita seksielämään ja sen tuomaan vastuuteen.
t. ap