Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gangliot tai gangliat.. Ovatko nuo patit kipeitä? Omassa ranne kipeä ja pari herneen kokoista melko pehmeää pattia näkyy,

Vierailija
02.10.2007 |

varsinkin kättä jännittäessä... Kokemuksia? Googlailin jo ja jonkun verran löytyikin tietoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tosi iso, paljon isompi kuin tuo ranteessa oleva luumötikkä, mutta kipeä se ei ollut yhtään. Eka kerran se hävisi itsestään, tokalla kertaa tyhjennettiin, eikä ole sen jälkeen uusinut. Minulle se oli vain esteettinen haitta, siis oikeasti ihan kauhean ruman näköinen. Se ei ollut kipeä, vaikka miten sitä painelin ja yritin itse saada sen häviämään.

Vierailija
2/5 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun gangliota on tyhjennetty neulalla, ja leikattukin. Leikkauksen jälkeen vaan on tullut välillä takaisin :(. Sen koko on jotenkin vaihdellut rasituksen mukaan. Kannattaisi yrittää neulalla tyhjennystä (lääkäri tyhjentää), jos patti on vielä pehmeäkin. Silloin yleensä se sisus saadaan aika hyvin ulos sieltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ganglio tyhjennetään neulalla (helppo juttu). Jos uusii ja vaivaa niin voidaan leikatakin.

Vierailija
4/5 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tosi kipeä, ei voinut tehdä mitään. Nyt on tullut oikeaan käteen, tuohon peukalon " päälle" ranteen sisäpuolelle sellainen herne. Tai on ollut jo vuoden. Nyt tuntuu että kipeytyy rasituksesta. Toi vasenkäsi ei oo vaivannut sen jälkeen kun se on leikattu.

Vierailija
5/5 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuo leikattu ole sen jälkeen vaivannut. Olen menossa parin viikonpäästä lääkärille tuon toisen ranteen takia. T:2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi