Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko ihan tyhmää askarrella lapselle leikkikeittiö pahvilaatikoista?

Vierailija
02.10.2007 |

Ne tuntuu olevan aika kalliita. Olisi sellainen varaa ostaakin, mutta miten kauan se jaksaa sitten lasta kiinnostaa? Onko teillä lasten keittiö ollut hyvä hankinta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen sai sen 2v ja pari vuotta leikki sillä paljon. Kuopus kokkaili jo alle 1v.

Vierailija
2/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen hauskempaa! Kestää minkä kestää, sitten voi hankkia oikean hellan, jos tuo osoittautuu hittituotteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viimeksi sellaisen Brion täyssetin kympillä.

Vierailija
4/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tykkäsin rakennella lapsena helloja ja muita. Mun pikkuveljet on rakentaneet uskomattoman hienoja autoja ja tietokoneita pahvilaatikoista. Kestää aikansa, mutta uusia saa helposti ja halvalla, eikä tarvi aina tyytyä samanlaiseen! Vain mielikuvitus on rajana. :)

Vierailija
5/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sen voisi näppärästi tehdä laudanpätkistä. Maalia päälle vaan ja säästät monta kymppiä!

Vierailija
6/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi varmasti tykkää askarrella mukana. Siitähän saa vaikka kuinka hienon jos vähän panostaa. Hauskaa ja ekologista. Eikä jää lapsen kasvaessa käyttämättömiä leluja pyörimään nurkkiin kun pahvihellan voi vaikka polttaa takassa tai viedä pahviroskiin.

Vierailija
7/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi mahtava tapa opettaa lapselle, että kaikkea ei aina tarvitse välttämättä ostaa kaupasta uutena, vaan itse tekemälläkin voi saada aikaan vaikka mitä kivaa. Nykyään eletään sellaista kulutushysteriaa, että monet lapset eivät varmaan edes osaa kuvitella, että jotain voisi valmistaa myös itse...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä