Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat raskauden aikana?!?! Apua!!

Vierailija
27.10.2008 |

Onko teillä kaikilla kasvanut rinnat raskauden aikana?

Mä olen täällä ihan paniikissa!! Alkuraskaus kyseessä, viikkoja 10 + 6 eikä mun rinnat ole ainakaan nähtävästi kasvaneet tai arat. Onko mahdollista, että joku on vinossa? En kehtaa tämän takia soittaa nauvolaan ja siskoni "pelottelee", että joku olisi vinossa. Hänen mukaansa kaikilla kasvaa rinnat. Auttakaa please!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tässä alussa.

rv.5+6 ja lapsia on 6

Vierailija
2/8 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöä odottaessa. Poikia odottaessa ei rinnat kasvaneet yhtään. Eli sinulle on siis poika tulossa:) Mulla on muuten nyt myös viikko 10+6 menossa- la on 19.5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama liivikoko meni päälle koko raskauksien ajan.

Synnytysten jälkeen maidon noustessa saikin sitten siirtyä D-kuppiin.

Vuoden olen kaikkia imettänyt.

Vierailija
4/8 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat normaalitilassa 80D eikä tarvinnut raskausaikana suurempia liivejä hankkia. Sano siskolle että pitää suunsa kiinni.

Vierailija
5/8 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyksen alettua saattoivat hieman suurentua, mutta eipä sitä näistä juuri huomaa... :) (imetän edelleen)

Älä ole huolissasi, me naiset ollaan niin erilaisia raskausoireinemme :)

Onnea raskaudesta!

Vierailija
6/8 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta rinnat kasvaneet kun rv. on kasassa 34. Normaalisti mulla on c kupi, nyt on liivit kokoa e, joten ei mitenkään mukavaa. Ovat kyllä palautuneet yleensä imetysken jälkeen takaisin normaali mittoihin.

Vierailija
7/8 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos oikein paljon kommenteista. Helpotti suuresti.

Tiedän, että olen ehkä hieman vauhko, mutta kun tämä on ensimmäinen raskaus, niin ei oikein tiedä mistään mitään.

Kiitos vielä kerran!!

Vierailija
8/8 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten pahoinvointi, painon kehitys, rintojen koko.. Kato ku ootte kumpikin omia yksilöitä ja jokasen omat raskaudet on yksilöllisiä; niinkun lapsetkin! Ei lapsiakaan voi verrata. Älä siis vertaa itseesi siskoosi! :D

Odotan kolmatta lasta, kaikki ollu erilaisia. Esikoisesta turpos rinnat melooneiksi vaikka D -kuppi enne raskautta.

Sitten toisesta oli ihan oman kokoset, nyt ne toisen jälkeen surkastu kun laihdutin eikä ole vielä kasvanu vaikka reilu kuukausi synnytykseen. Mutta luultavasti onnistuu jälleen imetys: se ei ole rintojen koosta kiinni.

Kaikissa raskauksissa ollut erilaisia raskausoireitakin. Niin että ilosta raskausaikaa!