Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ex:ien kanssa olla oikeesti kaveri?

Vierailija
21.09.2007 |

Ilman että ei kumpikaan missään välissä itekeen miettisi tuhmia. Tai kahvilla/tavatessa keskustelu menisi missään vaiheessa vanhojen muistelemiseksi ja ns yhteisistä naimajutuiste keskusteluks, jos joitan ns eirkoisia kokemuksia tai paikkoja missä naitu. Mitä jos on uus mies tai nainen elämässä, mitä toinen ajattelisi jos tulisi kotiin ja joku ex olisi kahvittelemassa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos exän kanssa kipinöi niin parempi jättää leikki siihen.

Silloin kun kuvioissa on lapsia ja molemmat ovat " aikuisia" niin homma voi hyvinkin onnistua. Tärkeintä on huomoida kaikki osapuolet, etenkin oman kumppaninen tunteet tilanteessa.

m37

Vierailija
2/7 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ex:än kanssa niin hyvä ystävä että löysin heidät keittiön pöydältä tekemässä jotain aivan muuta kuin kahvia juomassa. Siis ex vaimo.

Eli jos pitkään ystävä niin voi jossain välissä muistelot karata käsistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mun exällä oli lapsi sen exän kans, joten niillä nyt oli olosuhteiden pakosta yhteyksiä ja mä kuuluin niíhin ihan jees,,,

Nyt: mulla ón mies, kummallakaan ei ole lapsia, mut molemmilla exiä paljon, hänellä enemmän ja tuoreempia kuin mulla (olin sinkku vain lyhye aikaa, mieheni 3 vuotta...)

Ei muuta ongelmaa kuin yks exä - ei se 8 vuoden suhde, vaan yhden kesän suhde, josta ei tullut mitään, kun kumpikaan ei saanut sanoja suustaan. Nyt molemmat tahoillaan avoliitossa ja toi exä haikaiee edelleen ton mun miehen perään -soittelee ja tekstailee kännissä " miksei meistä tullut mitään" Q aj " haluisin olla sun kanssa..." ÄRSYTTÄVÄÄÄÄÄÄ!!! Ja kun tiedän et ko,nainen olu eka vakavammin otettava sen 8-vuotisen suhteen jölkeen ja ennen mua....

Olen neuroottisen mustis,luulen et suurin osa lukijoiusta ajattelee niin... mun mies kukn on sitä miltä et mä olen syntynyt sitä varten ja toisin päin ja etttä neille tulee ihania yheisiä lapsia...

Vierailija
4/7 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin molemmat ollaan sinkkuja, niin siitä ei ole mitään sellaista ongelmaa vielä ollut. Tai siis. Tää kuvio on vähä monimutkainen, meinaan molempien pitää tehä töitä, että se pysyis vaan kaveriasteella. Mutta olosuhteet on nyt sellaset, ettei voida olla kaveria kummempaa.

Mä ainakin olen niin mustis, että saa nähdä kuinka meidän ystävyydelle käy, sitten jos mun ex löytää jonkun uuden. Tai toisin päin, mitä mun uusi mies ajattelis siitä, että mun ex on mun paras ystävä? Ainakin tällä hetkellä tää meidän ystävyys " estää" edes katsomasta sillä silmällä ketään muuta. No joo, tää tilanne on vähä hämärä. Myönnetään.

Vierailija
5/7 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei me usein treffailla, mutta siis pidetään yhteyksiä silloin tällöin ja voidaan tottakai puhua myös hauskoista menneistä jutuista, vaikka kyse olis seksistä. mun tunteet tätä herraa kohtaan on todellakin enemmän sisko- tai jopa äitipohjalla kuin " tyttöystävä" :). tää kyseinen herra ei kyllä ole osannu sitoutua yhteenkään naiseen mun jälkeen ja meidän erosta on jo yli 10 vuotta.

Vierailija
6/7 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- riippuu tilanteesta. Ex-aviomieheni kanssa olen olosuhteiden pakosta (=lapset) tekemisissä. Ollaan ihan ok väleissä, mutta en koskisi häneen pitkällä tikullakaan! En todellakaan kutsuisi häntä edes kahvittelemaan.

Toisaalta minulla on seksisuhde yhden entisen seurustelukumppanin kanssa. Tavattiin aluksi ihan keskustelun merkeissä, mutta jossain vaiheessa seksi tuli kuvioihin. Nykyään nähdään 2-6 krt/kk ja koska kumpikaan ei seurustele, niin seksi on luonnollinen osa tapaamisia. :)Tapaamiset toki loppuvat, jos jompi kumpi aloittaa suhteen. Itselläni ei ole siihen aikaa, eikä halua. Toisaalta halua saattaa löytyäkin sitten, kun tämä seksisuhde päättyy...

Vierailija
7/7 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy. terkkuja vaan avokki Minnalle. . .