Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pentikin kalusteet

21.09.2007 |

Onko kukaan ostanut pentikistä kalusteita? Kiinnostaisi millaista laatua myytävät kalusteet ovat ja ovatko ylihintaisia kun ovat nimellä pentik?

Kellään kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ystäväni isoäidillä on Pentikistä joitain kalusteita ja ovat olleet ilmeisen laadukkaita. En osaa tarkemmin sanoa mitä kalusteita ja koska ostettu, mutta tuli kysymyksestäsi mieleen se kun ystäväni jutusteli taannoin, että ostaisi mieluusti itsekin kalusteita samasta paikasta kuin isoäitinsäkin, mutta toistaiseksi olivat hintansa vuoksi jääneet hommaamatta.

Mielikuvani Pentikistä on sellainen, että olisi vaikea uskoa siellä myytävän huonolaatuista tavaraa.

Vierailija
2/3 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pidan niista, mutta virheettomia ne eivat ole, koska ovat vanhoja. Siis niissa saattaa olla pienia koloja tms. mutta itseani sellaiset ei haittaa. Meilla pentikin pieni kaappi ja iso senkki. Kauniita ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan tyytyväisiä. Itse asiassa ovat ihan kohtuuhintaisia, ei todellakaan kalliita tai ylihinnoiteltuja.

Kaikki kalusteet eivät ole vanhoja, osa on uustuotantoa. Kauniita ovat.

Itse käyn nykyään aina ensin Pentikillä tsekkaamassa valikoimat, jos on tarvetta pienelle kaapille/pöydälle/hyllykölle.

t. frilla