Noloa: trendikäs äiti, jolla olikin tummansininen koti
Olin ihan oikeasti ällistynyt: tummansininen sohva, olohuoneen matto jne. Muina väreinä valkoista/vaaleaa ja puunväriä. No, olipahan ainakin isänmaallista ;)
Kommentit (12)
joo, mäkin oisin ollu ihan että voi juma, miten tää voi olla näin, siis onks sulla vielä unikkkoakin jossakin vessassa esillä, että apua ja kiitti heippa!!
Siis oikeastiko joku ihmettelee tollasta? Ei kai kaiken tarvitse olla jotain ruskeaa, valkoista tms.? Meilläkin on sinertävä sohva ja matto, jossa on harmaata, valkoista ja sinistä. Onko se jotenkin epätrendikästä vai mitä siinä asiassa ihmettelet? Hei haloo. Mitä vikaa sinisessä värissä on?
Oliko myös boordia? Ymmärrän ap:tä.
Jos mamma tykkää tummansinisestä niin se on ihan jees.
Ja ajattele, taas ollaan harkitsemassa sinertävän sohvan ostoa. En tarkoita mitään sähkönsinistä vaan tummansinistä tai siniharmaata. Tummansininen sopisi lapsiperheeseen hyvin. Vaaleassa näkyy likaläikät paremmin.
ja olen nuori, ehkä trendikäskin äiti. Sohva on tummansininen, samaa sarjaa nojatuoli, hiekan värinen nojatuoli, tummansininen punosmatto, tyynyissä kullankeltaista ja hiekkaa, tummaa puuta, laskosverhot, arvotaidetta, patinoituja kynttilänjalkoja...
Varmaan tooodella out. Mutta meidän koti näyttää aina yhtä hyvältä. Paneeliverhot, ruskeat moduulisohvat, pörrömatot ja lime tulee ja menee..
Hiemanko nolooo mennä muutaman vuoden päästä tämän kauden trendikotiin jossa on ruskea sohva ja MUSTAVALKOINEN kylppäri (tai mikä juuri nyt onkaan in)! Hiemanko SE näyttää nololta. Muutaman vuoden kuluttua kun on taas muotia 70-luvun tyylinen vakosamettisohva.
Minun kodissani on tuolloin edelleen se sininen sohva, mutta oma epätrendikäs nolouteni ei enää haittaa, koska olen totutellut siihen jo jokusen vuoden. 2007 vuoden trendimammalle se taas on uutta.
Nimim. " Olin minäkin hetken trendikäs 90-luvun lopulla"
Eikä näyttelytilaksi trenditietoisille.
Sininen on paras väri maailmassa :D minkäs värinen ap:n koti on? Varmaan oranssi ;)
Pääasia että itse viihtyy omassa kodissaan, uskomatonta että tollasia ihmisiä on edes olemassa vai oliko toi alotus joku provo?
Joten taisi olla kuule ihan oikeilla jäljillä tuo " nolo" äiti....