Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, joka ottaa vaimonsa sukunimen ei ole mikään mies!

Vierailija
02.09.2007 |

Ainot poikkeukset ovat jotkut todella rumat sukunimet kuten Nännimäinen tai Kakkinen. Mutta jos vaihtaa esim. Koskisen niin on kyllä todella naismainen ja nynny mies!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa tehdä vastoin naapureiden ja AV-kirjoittelijoiden odotuksia

Vierailija
2/17 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiän vaan Nykäsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat vanhemmat ym.

Vierailija
4/17 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitti mieheni kissan pannunpesään kun mieheni oli 10v, joi kaikki rahat mitä mieheni äiti sai tienattua, monesti ajoi kännipäissään perheen lumihankeen yöpaitasillaan jne. Mieheni ei halunnut olla mitään sukua tälle kusipäälle eikä halunnut jatkaa tätä kyseistä sukua joten halusi ottaa minun sukunimeni. Mitä nynnyä tässä näet?

Mieheni isä on myös pilannut sen sukunimen maineen yritysmarkkinoilla, mieheni ei pystynyt aloittamaan omaa yritystä kun seinä aina nousi pystyyn kun kuuli kyseisen sukunimen (aijaa sä olet sen " Erkin" poika, ei me sitten sun kanssa mihinkään bisneksiin ryhdytä). Nyt kun on uusi sukunimi niin kukaan ei yhdistä umpirehellistä miestäni tähän kaikkia kusettaneeseen juoppoon!

Vierailija
5/17 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin perustat väitteesi, että sellaisessa miehessä olisi miestä? Taidat olla hiukan kateellinen tutulllesi, joka on saanut niin hyvän miehen? Minun yhden kaverini mies otti vaimonsa sukunimen ja parempaa miestä saa etsiä. Osoittaa todellista rohkeutta ja sitoutumista avioliittoon ottaa vaimonsa nimi. Sinun miehesi ei taitaisi edes uskaltaa ottaa sinun sukunimeäsi, mikäli sinulla edes miestä on.

Vierailija
6/17 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen mies on naismainen ja hänelle nauretaan!

Vierailija
7/17 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noin idioottia. Tai jos on, niin LOL sen ääliömäisyydelle. LOL ja LOL!

Vierailija
8/17 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ottanut minun sukunimen, en pakottanut, mutta itselleni sukuni on hyvin tärkeä ja eritoten sukuni pienuuden vuoksi, sekä harvinaisuuden vuoksi, minä pidin oman nimeni. Mieheni olisi saanut myös pitää omansa tai yhdistelmän mutta hän halusi että me kaikki ollaan saman nimisiä koko perhe.

Hän teki sen rakkaudesta minuun ja perheeseen. Se jos jokin on miehinen teko.

Se, jos sinä ap pidät sellaisia miehiä jotenkin epämiekkäinä, niin on täysin sinun mielipiteesi ja sitä ääneen toitottaa. Se ei muuta kovin monen elämää vaikka haluaisitkin.

Vierailija
9/17 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies taas hiljainen hyssykkä, joka suostuu amatsonin vaatimukseen.

Vierailija
10/17 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinä sentään olet saanut valioyksilön mieheksesi. Pitäisiköhän sen sun uroksen muistaa vähän hoidella sua tänä iltana, ettet olisi noin pipo tiukalla?

Vierailija
11/17 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nainen on jos ottaa miehen nimen? Nynny?

Miksi naisen pitäisi olla " se joka muuttuu miehen omaisuudeksi" , minusta taas on erittäin ihailtavaa mieheltä ottaa vaimon nimi vaikka av-palstan hörhö sitä vastustaisikin.

Ja itse olen pitänyt oman sukunimeni.

Vierailija
12/17 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa perheessäni lapset kyllä ovat saaneet yhteisestä päätöksestä minun nimeni, mikä sekin on ihan kunnioitettavaa mieheltä, mutta niin rohkea hän ei ole kuitenkaan ollut, että ottaisi itsekin tämän nimen.

Vierailija
13/17 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä nainen on jos ottaa miehen nimen? Nynny?

Miksi naisen pitäisi olla " se joka muuttuu miehen omaisuudeksi" , minusta taas on erittäin ihailtavaa mieheltä ottaa vaimon nimi vaikka av-palstan hörhö sitä vastustaisikin.

Ja itse olen pitänyt oman sukunimeni.

Vierailija
14/17 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitaa on pakko haastaa. :)

Vierailija
15/17 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukunimi, muuttaako se miestä fyysisesti?-

Olet äärettömän kyvytön seisomaan typerän väittämäsi takana, koska sinulla ei ole esittää faktaa eikä muutakaan perustetta väitteelleesi.

Vierailija
16/17 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luultavasti hakkaamalla pakottanut ottaamaan nimen. Juu, näin se menee!

Vierailija
17/17 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vanhanaikainen hölmö.

Vaimon sukunimen ottava mies on rohkea edelläkävijä.