Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiveden tihkumisesta..

31.08.2007 |

.. Olisin kysellyt onko kenelläkään kokemuksia. Sain lähetteen tutkimukseen, jossa selvitetään tihkuuko lapsivettä. Heti tutkimukseen en saa mennä, vaan vasta seuraavan kerran kun tuntuu että " jotain" tulee... eli tässä odotellessa olisin kysellyt onko kenelläkään tutkittu kyseistä asiaa, ja millainen tutkimus se on? Lääkärini ei osannut asiaan vastata vaan sanoi, että sen näkee sitten siellä paikanpäällä...

En ole kovinkaan huolestunut, sillä hän sanoi, että kaikki on muutoin hyvin, mutta tuo asia vain pitää varmistaa...

Kiitos jos joku sattuisi tietämään tutkimuksesta

OonaLiinu rv27

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin pari kertaa sellanen tikutesti, jolla ois pitänyt näkyä onko vuoto ollut lapsivettä. Kummallakaan kerralla se ei näyttänyt olevan lapsivettä. Eli siis testi tehtiin terveyskeskuksessa alakautta, lääkäri vaan käytti tikun päätä vähän kohdun suulla (?), ei tuntunut miltään. Viikkoja oli mulla tuolloin jotain 20 kieppeillä. Olin ehtinyt peseytyä ennen lääkärillä käyntiä, toisella kertaa tais väliä olla pitempäänkin ennen kun menin vastaanotolle. En ollut ensin huolissani, mutta sitten oli kipeitä suppareita yks yö niin menin siksi lääkäriin. Raskaus eteni lopulta ihan hyvin ja poika syntyi rv.41. Jälkikäteen uskon kyllä vuodon olleen lapsivettä. Sitä lorahteli varsinkin WC-reisuuilla. Toisaalta väitetään, että valkovuotokin voi olla välillä ihan kirkasta nestettä, mutta ei mulla ainakaan muulloin ollut. Synnytys alkoi niin, että lapsivettä tuli kotona. Minusta tuo vesi oli juuri samankaltaista kuin tuolloin puolessavälissä raskautta. Tuoksu hiukan makea, väri kirkas tai aavistuksen punertava.

Toivottavasti sulla kaikki ok. Jos testi on samanlainen tikkutesti, niin se on tosiaan ihan kivuton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla