Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen sukulaiset toi aika outoja lahjoja, osa ei tuonut

Vierailija
25.08.2007 |

ollenkaan, selittelivät vaan ettei ehtineet ostaa viikossa lahjaa. Miehen sisko toi posliinisen kuplavolkkarin, veljen perhe tuikun, varmaan löytyi kaapista kun oli niin kuluneen näköinen paketti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, joillakin ihmisillä on muutakin elämää kuin teidän lapsenne ristiäisiin valmistautuminen. En minäkään kaikkina viikkoina ehtisi käydä lahjaostoksilla. Onneksi hyvätapaiset ystävämme ja sukulaisemme ymmärtävät ilmoittaa tärkeistä juhlista ajoissa.

Vierailija
2/4 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina nyt joku ostospaikka löytyy, mistä saisi lahjan ja kukkia.

Mutta olen kyllä itsekin vienyt juhliin epäsopivia lahjoja. Ajatukseni on, että jos on tosi tiukkaa, niin en lähde satsaamaan lahjoihin, vaan korvaan asian sitten kun voin ja todella haluan antaa jotain suurempaa. Joskus olen siis antnaut suurta ja toiste pientä, tilanteeni mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiäislahjaksi vaikka 30-50e. Ei tarvitse vaivata päätään, mitä ostaisi eikä mene aikaa kaupoissa pyörimiseen. Seteli kirjekuoreen ja that´s it. Takuulla mieleinen lahja.

Vierailija
4/4 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse olen tottunut siihen että ristiäisissä lahjan tuovat vain kummit. Ja mielummin jotain pysyvää kuin rahaa. Ja muut kutsutut sukulaiset tulevat ristiäisiin ilman lahjaa (tai toiselle lapselle jotkut toivat lahjan kun eivät olleet tuoneet aikaisemmin " vauvalahjaa" ). Miehen puolelta jotkut sukulaiset toivat kyllä lahjoja muutkin mutta he nyt tuovat aina lahjoja lapsille kun näkevät.