Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinnasängyn keinujalat

23.08.2007 |

Heissan! Onko kellään tietoa mistä löytyis keinujalkoja pinnasänkyyn? Meidän tyttö nukahtaa vaunuihin yleensä aika hyvin, joten ajattelin että tuollaisista keinujaloista voisi olla apua sisällä nukuttamiseen.

Niin ja onko kellään kokemusta keinujalkojen käytöstä?

T. iida-linnea

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tosiaan Stockmannilta saa Vyssan Lull nimiset. On olleet ihan hyvät, koliikkivauvan hyssyttelyssä kaikkia keinoja on tullut kokeiltua.

Vierailija
2/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös www.pikkupingviini.fi myy näitä. Ovat kuulemma kätevät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käyttämättömät paketissa. Voisin myydä, jos haluat/joku haluaa? Itse ostin ja sain sitten myös lahjaksi eli kahdet on tarpeettomat, vaikka hyvä tuote. :) Suosittelen!

Vierailija
4/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minkälaisiin pinnasängyn jalkoihin sinulla olevat keinujalat sopii? Ja paljonko maksaisivat?

t.iida-linnea

Vierailija
5/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ovat juuri nuo kyseiset vyssan lull merkkiset. Sopivat kai melkein kaikkiin pinnasänkyihin. Valmistaja on testannut BRION basiciin ja IKEAN Gulliveriin. Meillä itsellä on joku IKEAn halppis pinnis ja siihen sopi ainakin. Myyntihinta on 22e, sillä itse ostin. Mutta annan paljon halvemmalla esim. 15euroa, kunhan pääsen tarpeettomasta tavarasta. kahdella kun ei tee kuiteskaan mitään.

Vierailija
6/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkupingviinin hinta on näemmä 29e eli halvalla lähtee nämä jalat...

Vierailija
7/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan! Luulisin siis, että käyvät meidänkin pinnasänkyyn. Sänky on vanha enkä merkkiä tiedä, mutta netistä kun tuota Ikean sänkyä katsoin niin siinä oli saman malliset jalat kuin tuossa meidän sängyssä (eli aika leveät). Onko sulla sähköpostiosoitetta, jotta voitaisiin tarkemmin sopia kaupanteosta?

T. iida-linnea

Vierailija
8/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jomppeliini@netti.fi ilman välilyöntejä