Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mamma-ajan vaatteista kysymys. (ov)

Vierailija
21.08.2007 |

Mä tässä mietin, että kuinka pitkään te olette pärjännyt raskausaikana omilla, entisillä vaatteillanne. Kuinka paljon ostitte vaatteita (housuja+paitoja) raskauaikana? Voiko esim. omia vanhoja villatakkeja käyttää myös silloin, kun maha on jo iso, kunhan ei napita nappeja vai kiristääkö ne jostain muualtakin, koska eivät ole mammavaatteita?

Kaikki vinkit " raskauspukeutumiseen" otetaan vastaan. Vähän tumpelo näissä asioissa... :)

Kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toisessa olen joutunut jo nyt turvautumaan mamma-farkkuihin, kun omat eivät mene edes viereenkään.

Rv 13+6

Vierailija
2/6 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa rahaa, mutta säästää parisuhdetta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat housut menivät pitkään, eli parin kuukauden takia en kovin moniin housuihin satsannut. moni paita, just esim. neuleet menivät loppuun asti, joten hyvin noilla pärjäsin! :)

Vierailija
4/6 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin kolmet housut, yhden hameen ja yhden pitkähihasen. Lisäksi sellaisen mustan noin 20cm leveän vaatekappaleen (mikähän sen nimi on) jota pidetään vyötäisillä housujen ja paidan välissä mahaa peittämässä, jolloin tavalisetkin vaatteet mene vät pidempään ja ainakin yläosat koko raskauden ajan

Vierailija
5/6 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli äitiysvaatteita kahdet suorat housut töihin + kahdet muut housut ja pari lyhythihaista paitaa. Muuten pärjäsin tavallisilla vaatteillani.

Vierailija
6/6 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä kaverillani oli niin pieni maha että hän pärjäsi ihan loppuun asti omilla vanhoilla joustavilla paidoillaan. äitiyshousuja osti vissiin yhdet mutta käytti myös vanhoja lantiofarkkujaan.

minulla on taas ollut aina niin megaiso maha että rv 15 on jo vanhat housut olleet pinkeät eikä loppuraskaudesta voinut edes kuvitella änkevänsä päälleen jotain normaalivaatetta... masutuubiakaan en hankkinut sillä se olisi ollut aika hassun näköistä kun paidan helma kulkee jossain kainaloiden kohdalla ja megamaha on eriväristä tuubia ;)