Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun hyvä kaveri on alkanut keikistellä miehelleni

Vierailija
21.08.2007 |

Hänellä on aina nykyään paljastavia vaatteita päällään, kun tulee meille, ja aina kumartelee ja kurottelee niin, että tissit ja pylly vilkkuu. Hän on edelleen mielestäni hauskaa seuraa, mutta pistää vihaksi katsoa vierestä, kun toinen suunnilleen tunkee tissinsä oman miehen naamalle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se rupee lässyttämään jotain vastaan, ja jatkaa touhujaan edelleen, niin vedä turpaan!

Vierailija
2/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan vaan, että kuulin, miten tää nainen oli aina paljastavissa vaatteissa kyläilemässä ja lainailemassa milloin mitäkin. kävi kuulemma jopa pissalla heillä vessan ovi auki. voi olla, että oli siis myös hieman pervo osaksi = )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käy milloin milläkin verukkeella meillä kun en ole kotona. Ja kyseinen hlö tietää etten ole kotona. Mua ottaa päähän ja mieheni nauraa huvittuneena naiselle ja mun mustasukkaisuudelle....

Vierailija
4/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen havainnut tälläisillä ihmisillä yleensä olleen huono isä suhde/ei lainkaan isää. Kannattaa olla varovainen, yleensä eivät lopeta ennen kun saavat miehen sänkyyn...

Vierailija
5/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se jos mikä on hölmöö, ettei nää tajua, että se näkyy päälle päin mitä yrittää. Munkin " kaveri" kerran yksissä illanistujaisissa lirkutteli minkä kerkes humalassa ja rinnat näky ja stringit persvakoineen kun hölmöili siinä.

Itse olin selvinpäin ja raskaana. Muuten olisi naurattanut koko touhu, mutta kun mun mies humalapäissään tosissaan tillotteli katsoa sinne vakoihin. Kuin joku hölmö aasi!

Muutenkin tämä frenderi puhuu hirveän avoimesti seksiasioista ja tuntuu olevan elämän tärkein asia. On sillä omakin ukko olemassa. Vähän turhan avoimia seksin suhteen. Kaiken maailman eläinseksit heitä kiinnostaa. Ja aina puhuvat seksistä kaksimielisen rivosti. Onneksi ei hirveästi enää kuvioissa mukana. Enkä ymmärrä en!

Vierailija
6/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puvussaan =)

Myöhemmin kaveri tuli meille minimekossaan pyllistelemään ja pahin ja viimeinen on se, että soitti mulle ja pyysi mua lenkille. Sovittiin tapaavamme eräässä paikassa klo 15. Lähdin tapaamaan kaveriani ja hän ilmeisesti odotteli jossain puskassa (en tiedä) mutta mies sanoi, että pari minsaa mun lähdettyä tämä kaverini tuli ovelle mua kysymään ja sanoi olevansa tuomassa jotain mun tavaraa. Alkoi siinä eteisessä sitten pyllistelemään eli etsimään jotain repustaan ja oli oikein heilutellut takapuoltaan viimeisen päälle. Mies käskin hänen painua matkoihinsa!

Minulla on myös toinen kokemus eräästä puolitutusta joka yritti iskeä miestäni samana päivänä kun kerrottiin hänelle, että olimme juuri menneet kihloihin!!!!

Nämä kumpikin ovat ymmärrettävästi ex-kavereita. Pistin välit poikki ennen kuin pahempaa kerkesi tapahtumaan. Liha on heikkoa joten siihen pitää varautua!!! Joillakin ihmisillä ei vain ole moraalia yhtään =/

Vierailija
7/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapausta, lisäksi ällötti sen pukeutumisen ja tyrkytyksen lisäksi sellainen ällö kikatus joka asialle jota mun mies sanoi... toisella näistä tapauksista oli tapana (kuuluimme samaan kaveripiiriin, minä en aina jaksanut ravata illanvietoissa mukana) kertoa kuinka mieheni niin oli häntä yrittänyt iskeä, kun en ollut paikalla, mutta kuinka hän ei moista kaksinaamaisuutta hyväksy, just... turhia riitoja aiheutti välillemme, kunnes ymmärsin asian oikean laidan ja pistin välit poikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän