Millaista hoito taysissa on nykyään?
Eli meillä on kokemusta viimeksi viime vuoden alusta, jolloin olimme onnistuneessa ivf-hoidossa. Olemme nyt tällä viikolla menossa keskustelemaan uusista hoidoista ja aikaa varatessa sain kuulla että ovat muuttaneet sekä toimipaikkaa että toimintatapoja. Enää ei ole omalääkärijärjestelmää, vaan lääkäri voi olla kuka tahansa polin kolmesta lääkäristä. Onko se muuttanut toimintaa vai onko taysin polilla yhä yhtä hyvä palvelu kuin ennen? Vähän jännittää, koska tykkäsin tosi paljon omasta lääkäristäni ja hoitajasta, ja sekin, että onkohan tuo uudistus huonontanut hoidon tasoa. Kertokaahan te, joilla on tuoreempaa kokemusta!
Kiitos!
-Osse
Kommentit (4)
että hoito on edelleen hyvää. Otan mielellään lisää kokemuksia vastaan!
Olen parhaillaan taysissa ekassa IVF-hoidossa ja minä ainakin olen ollut tyytyväinen. 2 eri lääkäriä on mulla ollut mutta kummatkin ovat mukavia ja hoitajat on mukavia. Paikka ehkä on vähän kolkompi kuin vanha.
Osse onkin mulle " tuttu" tuolta ensikoiden pinosta kun olen siellä vakoillut jo piiiitkään tuttujen enskojen kuulumisia lukemassa! :)
Me aloitettiin hoidot Taysissa 10/2006 siellä vanhassa paikassa siis. Tuolloin meille tuli " omalääkäriksi" kah, johon oltiin tyytyväisiä, hyvinkin. Tosin jo siellä vanhassa paikassa sitten vaihteli lääkärit vähän miten sattui, ymmärsin etteivät kaikki lääkärit olleet jatkuvasti paikalla tai jotain... Kaikki kolme lääkäriä siis " koettiin" jo vanhoissa tiloissa.
Inssit siis tehtiin siellä vanhalla puolella ja ivf sitten uudella - totta on munkin mielestä, että tilat on kyllä jotenkin kolkommat tuossa uudessa paikassa. Odotustila on varsinainen kurjuuden loukku (jos nyt vähän maustetaan!), seinää saa tuijotella kovilla tuoleilla istuessa - ei siis enää mukavaa punaista sohvaa ja telkkaria! ;)
Mutta toiminta oli mun mielestä ihan samanlaista kuin aiemmassa paikassa, siinä en huomannut eroa. Lääkärit on yhtä mukavia (paitsi yhdestä en pidä edelleenkään, hyvä ettei ollut ivf:ssä laisinkaan) kuin ennenkin... Mä muuten jossain vaiheessa pyysin juuri omalääkäriltä aikaa ja silloin se ainakin onnistui, hoitsu katsoi sellaisen ajan että oli paikalla. Tosin näissä asioissa on harvoin mahdollista valita itse aikaa kun on aika pitkälti kropasta kiinni. ;) Mutta siis ensikäynnille ym. voi kyllä mun kokemuksen mukaan valita haluamansa lääkärin.
Tulipas nyt pitkästi sepustettua, mutta tyytyväisiä siis ollaan oltu Taysin toimintaan, ja miksikäs ei kun pieni on masussa kasvamassa! :D
Tsemppiä hoitoihin, toivottavasti tuottaa tulosta piankin!
Ihan hyvää hoitoa saatiin vaikkakin olisi ollut ihan kiva että olisi ollut sama lääkäri kuin esikoista tehdessä. No onneksi punktioissa oli aina sama, joten ei tarvinnut jännittää kuinka tässä käy kun tiesi että hän osaa hommansa. Sitten kun (luojan kiito) plussasin (ja nyt olen 15 vkolla )saimme eri lääkärin, mutta ei minulla ole kuin hyvää sanottavaa lääkäreistä.
Jotenkin hieman kolkommat vastaanottotilat on, mutta labran tilat on nyt kuulemma hurjasti paremmat puhdastilat ja ilmeisesti se pitää paikkansa. Me kun saimme ekan kerran jotain pakkaseenkin, vaikka icsejä on tehty jo 5 ennen tätä viimeistä. Vähän harmittaa kun aikaa on hurissut ja ikää on jo sen verran kerääntynyt että voi olla että pakkassolumme jäävät käyttämättä.
Jos joku hoitoja harkitseva lukee tätä voin sanoa että heti vain hoitoihin, aikaa hurathti meilläkin yhtäkkiä 7 vuotta.