Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette nimestä Vieno?

18.10.2008 |

Tämä nimi on alkanut kiehtomaan todella paljon, ja tyttäremme alkaa jo näyttämäänkin Vienolta =) Mutta vielä kysyisin vaikutelmia Vienosta... Mitä tuumisitte jos näkisitte jossain Vieno -vauvan? Ristiäiset ovat kahden viikon päästä, joten siihen asti me makustellaan sitä... Toiset nimet ovat suvusta, eli neidistä on tulossa näillä näkymin (melko vahvasti) Vieno Saara Sofia...

Mielipiteitä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä tykkäänkin ns. "vanhoista" "vanhahtavista" nimistä... Meiltä löytyy mm. pikku- Selma =) Kaunis kokonaisuus on myös tuo Vieno Saara Sofia.

Jos tuo nimi Vieno kerran tuntuu sopivalta, juuri siltä nimeltä, niin laittakaa ihmeessä!!

2/12 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viena Saara Sofia

Vieno on kai ihan kiva sekin, mutta mulla assosioituu yhteen vanhaan rasittavaan sukulaistätiin..:-/

Mut Viena on kaunis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sillon kyllä suosittelen kirjoitusasuakin pitkänä. on kaikinpuolin selvempi ja muutenkin suosisin suomalaisempaa asua :)

Tiina :)

Vierailija
4/12 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne! Kyllä meillä täällä on Vieno tyttönen, joka jo tuhisee yöuntansa. Tänään ollaan puhuttu jo Vienosta, ja hyvän vastaanoton nimi on saanut =) Me ei odotettu ristiäisiin, päätettiin käyttää nimeä heti kun se on satavarmana "oikea" nimi...

Elno: Mun mielestä Vieno on kivempi kuin Viena. Ehkä siitä syystä, että mulla ei tule ikäviä assosiaatioita Vienosta, mutta Vienasta tulee mieleen Vienan Karjala. Mut tiedän kyllä kuinka vahvoja assosiaatiot ovat ;o)

Vierailija
5/12 |
21.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon nimen tyttö saa! Onko toiset nimet pysyneet samana?

Vierailija
6/12 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vienon toiset nimet pysyivät samoina. Ei hennottu niitä muuttaa, kun olivat sopivasti kummankin vanhemman äidinäidin nimi =)

Vierailija
7/12 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi mun eka viesti on näköjään tullu väärään ketjuun, anteeksi. mutta sillon jo piti kehua, että kyllä ois nätti nimi toi Vieno Saara Sofia! ja kiva kuulla, että sen olette jo päättäneet ja käyttöön ottaneetkin :)

Tiina :)

Vierailija
8/12 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kaikkein kaunein naisen nimi, mitä olla voi

Vierailija
9/12 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nimi. Eikös aku ankassa sen mummon nimi ollut Kaino-Vieno?

Vierailija
10/12 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on Kekkosen nimi. Presidenttiainesta.

Vierailija
11/12 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieno pissan tuoksahdus.

Vierailija
12/12 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanjan äiti, joka muutti aina tyttärensä naapuriin hoitamaan tämän lapsia. Ei jakoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi