Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonki voi pyytää Gracon Autobabystä jalustalla, 3v. vanhasta?

18.08.2007 |

Tutuntuttuni haluaisi ostaa meiltä autobaby turvakaukalon ja sanoi että maksaa kuulemma mitä pyydetään =)

Kyseessä on siis tuo jalustallinen malli, 3v. vanha ja kahdella vauvalla käytetty. Kaukalo on hyvässä kunnossa, esim. kangasosat pesin eka kertaa vasta nyt uutta käyttäjää varten.

Itse maksoin siitä 189e, ja nyt kaipaankin hinnoitteluapua että kaukalo vaihtaisi kotia sopivaan hintaan. Onko joku 50e lähelläkään? =)

Kiitos, jos joku ehtisi puolestani asiaa miettimään!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksettuja hintoja (haulla vaikka etsit, tulee myytyjäkin ehkä esiin) ja vähennät siitä - tai ainakin minä annan tutulle halvemmalla, kun ei tarvi kaupankäynnin vaivaa nähdä.

Itse myin tutulle ko.istuimen (kahdella lapsella olleen, taisi olla ikää jo4v. + turvavyön alentimen autoon) 50¿:lla.

Vierailija
2/4 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli mielestäni kohtuullinen hinta. Näkyi saman ikäisiä olevan myynnissä myös 90¿...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo huutonetistä katsominen oli loisto-idea, blondi ei taas tajunnu moista itse ;)

Samanikäiset olivat siellä olleet lähtöhinnaltaan 70-90e, joten luulenmpa että tuo 50 e taitaa olla lähellä sopivaa hintaa. Sovin siitä ostajan kanssa, mutta hyvä tietää ettei ihan törkeitä pyydä ;)

Kiitos vielä kerran!

Vierailija
4/4 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pohjoisessa niitä saa uutena hintaan 110¿ eli 70-90 ¿ käytetystä

on mielestäni jo vähän yliammuttua...